צפו בתקציר: רק 1:1 בין מכבי חיפה לאום אל פאחם

ירדן שועה
ירדן שועה | מכבי חיפה, ראובן כהן

שבוע לפני הפועל ת"א, הירוקים מעדו מול הקבוצה מהמגזר. למרות שמאבוקה כבש כבר בפתיחה (10) הקבוצה של בלבול לא הייתה מספיק מדויקת, חלאילה ניצל זאת וקבע את השוויון (70)

(גודל טקסט)

שבוע לפני בדיוק לפני פתיחת משחקי הפלייאוף העליון בליגת העל והמפגש נגד הפועל תל אביב בסמי עופר, מכבי חיפה קיוותה להמשיך את המומנטום החיובי מהניצחון על נוף הגליל ולצאת במצב רוח מרומם גם נגד אום אל פאחם. אבל הקבוצה מהלאומית לא ויתרה כל כך בקלות וחילצה 1:1 במגרש בקצף.

חיפה פתחה טוב יותר ועלתה ליתרון למהיר כבר בדקה ה-10 אחרי שיאניק ווילדסחוט ארנסט מאבוקה בצד ימין והאחרון הכניע את תומר ליטבינוב מזווית קשה. בהמשך גם מוחמד עוואד וצ'רון שיר הגיעו להזדמנות להכפיל את התוצאה, אבל דווקא הקבוצה מהמגזר מצאה את השוויון.

בדקה ה-70. שרון לוי שלח כדור ארוך לעזאת חליאלה, החלוץ חדר לרחבה אחרי תרגיל יפה על אוטין, שחרר כדור חזק והשוער המחליף ג'ו קוזמינסקי נותר חסר אונים. עד הסיום המארחת חיפשה את שער היתרון, אך הסתפקה ב-1:1, שמותיר סימני שאלה רבים לקראת הליגה.


רמי גרשון מול ניב סרדל (מכבי חיפה, ראובן כהן)

הרכבים
מכבי חיפה: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, טרנט סיינסבורי, אעיד חבשי, רמי גרשון, איקוום אוטין, נטע לביא, צ'רון שרי, יאניק ווילדסחוט, מוחמד עוואד, וירדן שועה.

אום אל פאחם: תומר ליטבינוב, בן צעירי, דין מימוני, סהר דבאח, עוז ראלי, ערן רוזנבאום, איילון ירושלמי, פיליפ מינה, מוחמד כליבאת, יונס ג'בארין, דובב גבאי.

מהלך המשחק
דקה 10: מכבי חיפה עלתה ל-0:1! יאניק ווילדסחוט מצא את ארנסט מאבוקה חופשי בצד ימין, המגן נכנס פנימה והצליח להכניע את תומר ליטבינוב עם בעיטה שטוחה מזווית קשה.

דקה 11: מוחמד עוואד קיבל כדור על פינת הרחבה, התקדם כמה מטרים ובעט כדור שטוח בסמוך לעמוד.

עאיד חבשי ויונס ג'בארין (מכבי חיפה, ראובן כהן)

דקה 20: רמי גרשון הכניס כדור נהדר למוחמד עוואד שבעט חזק ותומר ליטבינוב הדף לקרן.

דקה 49: צ'רון שרי קיבל כדור, התקדם לקו הרחבה ובעט מעל השער.

דקה 70, אום אל פאחם איזנה ל-1:1! שרון לוי שלח כדור ארוך לעזאת חליאלה, שחדר לרחבה והכניע את קוזמינסקי, בעזרת תרגיל יפה באגף ימין.

כובש מזווית קשה. ארנסט מאבוקה (מכבי חיפה, ראובן כהן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי