המנהלת ומשרד הבריאות סיכמו: הערכת מצב לגבי הקהל ב-1 ביוני

אוהדי מכבי תל אביב חוגגים
אוהדי מכבי תל אביב חוגגים | דני מרון

פרופ' גרוטו ביקש לדון בנושא רק לאחר המחזור הראשון של הליגה המתחדשת. על פי הסיכום, אז תתקבל הערכת מצב מדויקת לגבי התקהלות. גורם במנהלת: "אנחנו אופטימיים"

(גודל טקסט)

במשרד הבריאות עדיין לא הכריזו רשמית על הכנסת הקהל למגרשים וממתינים לבחון את מצב המשק עד חג השבועות, אולם לספורט1 נודע כי בסוף השבוע ניסו גורמים בכנסת להניע מהלך לפיו תיערך פגישה בין ראשי מערכת הבריאות למנהלת הליגה בעניין הקהל. אחד מהם, ח"כ יואל רזבוזוב מיש עתיד, אישר כי "המטרה היא ליצור פגישה שתדון בעניין הכנסת הקהל למגרשים".

יו"ר המנהלת ארז כלפון והמשנה למנכ"ל המנהלת ניר ינקלביץ', שוחחו במהלך השבוע עם פרופסור איתמר גרוטו. השניים ערכו כבר מספר שיחות בעניין הכנסת הקהל למגרשים ומשיחה שנערכה בסוף השבוע עולה כי הצדדים סיכמו לעשות הערכת מצב מחודשת ב-1 ביוני. ישנן שתי סיבות עיקריות לבקשה של פרופ' גרוטו: הראשונה, הוא ביקש להמתין עד יממה לאחר משחקי הפלייאוף העליון והתחתון על מנת לראות מה מצבה של הליגה המתחדשת. השניה, ראש הממשלה בנימין נתניהו הכריז על פתיחת רוב המשק ב-14 ביוני וכשבועיים קודם לכן יוכל פרופ' גרוטו לתת הערכת מצב מדויקת יותר לגבי התקהלות.

כידוע, הערכת המצב תכלול גם את משחקי חצי גמר גביע המדינה שייערכו בשבוע השני של יוני, גם לאור פניית הפועל תל אביב בנושא. גורם במנהלת אמר הלילה: "אנחנו אופטימיים ומקווים שהקהל יוכל לחזור למגרשים. זה חשוב לא רק להם, יש חשיבות עצומה גם להמשך תפקודם הכלכלי של המועדונים בעונה הבאה".

יש לציין כי במנהלת הליגה ערכו הסכם עם מפעל הפיס, במסגרתו נרכשו מעל 20 אלף כרטיסים למשחקי כל הקבוצות, בעיקר הגדולות, לטובת ילדים מהפריפריה. במנהלת ממ תינים לראות האם ההסכם יהיה תקף.





אוהדי בני יהודה. יזכו להיות בחצי גמר הגביע? (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי