במכבי חיפה מודים: "זו לא יכולת של קבוצה שמתחרה על האליפות"

נטע לביא
נטע לביא | מכבי חיפה, ראובן כהן

לאחר 1:1 נגד אום אל פאחם, משחק אימון נוסף בו התקשו הירוקים, בכרמל מביעים חשש לקראת חזרת הליגה. רוקאביצה עשוי להמשיך על הספסל נגד הפועל ת"א, מאיר יעלה כמגן

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שישה ימים נותרו לפתיחת ליגת העל, ועבור מכבי חיפה משחק האימון אתמול (שבת) היווה מעין קריאת השכמה. הירוקים הציגו יכולת פושרת לכל היותר נגד הפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית ונפרדו מולה ב-1:1, אחרי ששער יתרון מהיר של ארנסט מאבוקה לא הספיק והקבוצה ספגה ממבצע יפהפה של עזאת חליאלה, שלא התקשה מול איקוום אוטין.

"כולם מבינים שהיכולת ממשחקי האימון לא מתאימה לקבוצה שרוצה להתחרות על אליפות", אמר הבוקר גורם במכבי חיפה. במועדון לא מכחישים שנכון להיום, לא מעט שחקנים נמצאים עדיין בכושר ירוד והחשש גובר לקראת המשחק הראשון בפלייאוף העליון מול הפועל תל אביב בשבת, ממנו ייעדרו נטע לביא וסאן מנחם המוצהבים וכן דולב חזיזה ויובל אשכנזי הפצועים.

אחת ההתלבטויות הגדולות של המאמן מרקו בלבול היא בעמדת המגן השמאלי, לאחר שאוטין איכזב בשני המשחקים האחרונים בהם שותף ונראה כי לא יפתח שוב בשבת. אחרי שהניסיון לא צלח בשני חלונות ההעברות האחרונים, במכבי חיפה ינסו לעשות מאמץ נוסף להשאיל את הניגרי בקיץ הקרוב לאחת הקבוצות מליגת העל. מי שככל הנראה יפתח כמגן שמאלי הוא רז מאיר, שתורגל דווקא בעמדת הקשר האחורי בשל ההיעדרות הקרובה של לביא.

בעיה נוספת שמטרידה את מכבי חיפה היא חזרתו לכושר של ניקיטה רוקאביצה, שנכנס כמחליף במחצית השנייה לאחר שלא התאמן מספר ימים בעקבות רגישות בשריר הארבע ראשי ובקבוצה לא פוסלים אפשרות שגם בשבת נגד הפועל תל אביב הוא יתחיל על הספסל, מה שיאפשר לירדן שועה ומוחמד עוואד לעלות בהרכב מול החבורה של ניר קלינגר. כמובן שהשיקול הוא לשמור על רוקאביצה לקראת משחק העונה בבלומפילד נגד מכבי תל אביב, ביום רביעי הבא.


רוקאביצה. ישוב להרכב רק במשחק העונה? (מכבי חיפה, ראובן כהן)

מנגד, מי שזכו למחמאות היו הבלם רמי גרשון שחזר לכושר לאחר שלא שיחק כל העונה בעקבות פציעה וכן וצ'ארון שרי שביצע מספר פעילות מצוינות. במשחק צפו גם עשרות אוהדים, שהגיעו אתמול למתחם 'קצף' ועודדו את השחקנים תוך שהם מנסים לשמור על ריחוק על פי נהלי משרד הבריאות. חלק מהשחקנים הודו להם על התמיכה ואמרו: "אתם חסרים לנו ונקווה לראות אתכם בקרוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי