"אלוהים נתן לי את הזכות לשחק במועדון כמו בית"ר ירושלים"

יוסי מזרחי , אלי אוחנה
יוסי מזרחי , אלי אוחנה | דוברות בית"ר ירושלים

יוסי מזרחי, שמונה למאמן הנוער של הקבוצה מהבירה, סיפר: "זו סגירת מעגל מבחינתי. עשר דקות בבית"ר ירושלים שוות הרבה מאוד דקות במקומות אחרים". וגם: יחסיו עם ג'קי בן זקן

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

יוסי מזרחי מונה היום (ראשון) למאמן קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים, כאשר בנוסף הוא ישמש גם כאחראי על איתור והשבחת כישרונות צעירים, כחלק מהמדיניות החדשה של משה חוגג, עליה פרסמנו לראשונה בספורט1, לקדם את דור העתיר של המועדון ולגדל שחקני בית איכותיים לקבוצה הבוגרת.

בראיון שהעניק לתכנית הספורט של 103FM, מזרחי סיפר על התפקיד החדש: "אני חוזר לבית"ר. זה ג'וב קצת אחר מזה שהיה לי באשדוד, שם הייתי המנהל המקצועי. בבית"ר, אני אהיה המאמן ואחראי על כל הכישרונות הצעירים. אני עומד על הקווים ב-10:00 בבוקר ומתי שרק צריך. הייתי יכול לעשות דברים אחרים, אבל התחלתי את הקריירה שלי כשחקן נוער בבית"ר ולקחנו שם אליפות ראשונה. כשגמרתי לשחק, אחרי 20 שנה, התחלתי לאמן את הנוער של בית"ר, אז זו סגירת מעגל מבחינתי, להיות שוב במועדון שנתתי לו הרבה והוא נתן לי הרבה, זה הזמן להחזיר להם ולטפח את הצעירים. אני היחיד שלקח אליפות בבוגרים של בית"ר הן כמאמן והן כשחקן".

 
 
על ג'קי בן זקן: "הוא נתן לי את ברכת הדרך ואנחנו עדיין חברים. אף פעם לא עזבתי את ג'קי באמצע, למעט פעם אחת שהוא עזר לי ואני לא שוכח לו את זה, כשהיינו מקום שני הוא נתן לי ללכת לבית"ר של ארקדי. זו העונה בה לקחתי אליפות. אני אימנתי קרוב ל-20 שנה מחוץ לירושלים ואני עדיין גר בעיר. הנסיעות כבר הופכות לדבר הרבה יותר קשה. זה הדבר האידיאלי בשבילי, לחזור למועדון בו גדלתי ושברתי הרבה רגליים עבורו. אלוהים נתן לי את הזכות לשחק בבית"ר ירושלים ולא במקומות נידחים שגם אם הייתי מצוין, אף אחד לא היה מכיר אותי. עשר דקות בבוגרים של בית"ר שוות הרבה מאוד דקות במקומות אחרים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי