כפי שפורסם לראשונה בספורט1: ניצן חתם בבית"ר לשלוש שנים

איתמר ניצן
איתמר ניצן | מאור אלקסלסי

אחרי שנתיים מוצלחות, השוער ימשיך בין הקורות של הקבוצה מהבירה: "אין מאושר ממני". בניון: "מתאים לנו כמו כפפה". וגם: מהפכה במחלקת הנוער של הירושלמים, יוסי מזרחי חזר

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, איתמר ניצן חתם היום (ראשון) על חוזה לשלוש שנים בבית"ר ירושלים. על פי הסיכום בין הצדדים, יופחתו לשוער 25 אחוז משכר הנטו בעונה הבאה, כשבשנתיים הבאות הוא ישמור על שכרו הנוכחי. כזכור, לפני מספר שבועות פרסמנו כי בית"ר הודיעה לסוכניו על מימוש האופציה לעונה הבאה, מה שאפשר לצדדים לנהל משא ומתן ללא לחץ.

איתמר ניצן אמר לאחר החתימה: "אין מאושר ממני להמשיך בבית וגן, שכבר מזמן הפך להיות עבורי בית. התחברתי למועדון הזה בכל דרך, ואני שמח שהצלחתי להוכיח את עצמי. אני מודה לצוות המקצועי והניהולי על האמון, ובעיקר מודה לאוהדים שמרעיפים אהבה בלי סוף. עכשיו זה הזמן לשים את הכל בצד ולהתרכז בפלייאוף הקשה שמחכה לנו, ומתחיל כבר בשבת הקרובה".

המנהל המקצועי, יוסי בניון, הוסיף: "אנחנו שמחים מאוד שההחתמה הזאת יצאה אל הפועל ושאיתמר נשאר איתנו. איתמר הוא שוער שמתאים כמו כפפה לקבוצה שלנו, שכוללת שחקנים עם אופי חיובי, עם מוסר עבודה גבוה ויכולת מצוינת. אני מאחל לו בהצלחה בהמשך".

 


יסגור חמש שנים בבירה. איתמר ניצן (דני מרון)

בתוך כך, מהפכה במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים לקראת העונה הבאה: יוסי מזרחי, אגדה בית"רית, אשר נחשב לאחד הסמלים הגדולים ביותר של המועדון חוזר לבית וגן. המאמן הותיק חתם היום (ראשון) בתור מאמן קבוצת הנוער של המועדון ובנוסף יהיה אחראי על איתור והשבחת כישרונות צעירים, כחלק מהמדיניות החדשה של משה חוגג, עליה פרסמנו לראשונה בספורט1, לקדם את דור העתיר של המועדון ולגדל שחקני בית איכותיים לקבוצה הבוגרת.

מזרחי גדל במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים ורשם במדיה 371 הופעות כשחקן. הוא זכה עימה באליפות וארבעה גביעי מדינה, וגם את קריירת האימון שלו החל בבירה, ואף זכה עם הצהובים-שחורים באליפות בעונת 2006/07, בעידן ארקדי גאידמק.

למרות ההחתמה הנוצצת למחלקת הנוער, תומר כרמל, מנהל המחלקה כיום ימשיך בבניית המחלקה. בנוסף תוקם ועדה מקצועית למחלקת הנוער שתכלול גם את יוסי בניון ואלי אוחנה, ותתווה את האסטרטגיה המקצועית של המחלקה, תבחן את ההישגים ותעקוב מקרוב אחרי דור שחקני העתיד.

בנוסף להקמת הועדה המקצועית יושם דגש באופן בולט על חיזוק הקשר בין הקבוצה הבוגרת למחלקת הנוער. מאמן השוערים של הנוער, משה בן דוד, מאמן הכושר של קבוצת הבוגרים, טלמו דה אנדרס, וחלק משחקני הקבוצה הבוגרת יעבדו במהלך העונה עם שחקני מחלקת הנוער על מנת להמשיך ולשפר אותם.

יוסי מזרחי הוסיף: "אני מודה לבעלים ולהנהלת הקבוצה על ההזדמנות להגשים שתי אהבות בחיים שלי. הראשונה היא לסגור מעגל, כי את קריירת האימון שלי התחלתי בקבוצת הנוער של בית"ר והיום אני חוזר למחלקה הזאת, והשנייה היא לעבוד עם צעירים ולנסות לעזור להם להגשים את החלום כמו שהיה ליוסי מזרחי, כשהיה בגיל 16-17. אני מאמין שאנחנו נצעיד את המחלקה הזאת קדימה ונעשה את כל המאמצים להחזיר את מחלקת הנוער למקום הראוי לה ולהקנות לשחקנים את מורשת בית"ר".

מנכ"ל המועדון, מוני ברוש, אמר לאחר החתימה: "אנחנו שמחים להחזיר את יוסי מזרחי הביתה ובטוחים שתהיה לו תרומה משמעותית באימון קבוצת הנוער ובגידול והשבחת הדור הצעיר אין לי ספק שהמינוי של מזרחי בשילוב השינויים הנוספים שאנחנו מתכננים לקראת העונה הבאה יבססו את מעמדה של המחלקה ויובילו אותה לימים יפים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי