מאמצים להכשיר את רוקאביצה, גרשון מרשים באימונים ועשוי לפתוח

ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

הירוקים מתכוננים למשחק פתיחת הפלייאוף נגד הפועל ת"א בשבת. בלבול שוקל שלושה בלמים ומקווה שמלך השערים יהיה כשיר. המועדון יסייע לעסקים המקומיים שנפגעו מהקורונה, בן דוב: "גאים לעזור לקהילה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת משחק פתיחת הפלייאוף העליון בשבת כאשר תארח את הפועל תל אביב (21:00). במועדון מבינים כי היכולת משני משחקי האימונים האחרונים, נגד נוף הגליל (ניצחון דחוק 2:3) והפועל אום אל פאחם (1:1) לא תספיק, על אחת כמה וכמה כאשר הירוקים יגיעו בהרכב חסר ללא ארבעה שחקנים משמעותיים: נטע לביא וסאן מנחם המושעים וכן יובל אשכנזי ודולב חזיזה הפצועים.

במועדון עשו מאמצים גדולים להכשיר את ניקיטה רוקאביצה שנפצע בשבוע שעבר ושולב רק במחצית השנייה ביום שבת. ההתלבטות הגדולה של בלבול היא לגבי מחליפו של נטע לביא כאשר בפעם הקודם שנעדר הקפטן החליפו ז'אנדו פוקס נגד מכבי תל אביב. הקשר שוחרר כמובן.

המאמן שוקל אפשרות לעלות במערך של חמישה שחקני הגנה כאשר רמי גרשון שמרשים מאוד מאז חזרתו לאימון, ישחק כבלם שלישי ועופרי ארד יוסט למרכז השדה. אפשרות נוספת היא המערך הרגיל יחד עם מקסים פלקושצ'נקו וסינטיהו סלליך, כאשר מלפניהם ישחק צ'ארון שרי. בחלק הקדמי ישחקו יאניק ווילדסחוט, ניקיטה רוקאביצה ומוחמד עוואד. כמגן שמאלי אמור לשחק רז מאיר.


רמי גרשון. מרשים באימונים ועשוי לפתוח (ראובן כהן, מכבי חיפה)

בנושא אחר, מכבי חיפה החליטה להירתם למען עסקים רבים מהעיר חיפה שספגו מכה אנושה לאור התפרצות נגיף הקורונה. המועדון יעניק לאותם עסקים דקות פרסום חינם בשווי מוערך של עשרות-אלפי שקלים, בחמשת משחקי הבית במהלך הפלייאוף. הפרסום יתבצע באמצעות מערכת הלדים האלקטרונית המוצבת סביב המגרש בעת המשחקים.

בשל העובדה כי לא תתאפשר כניסת קהל כמובן, יחד עם המשחקים הדי אטרקטיביים בפלייאוף העליון, מאבק האליפות והרעב הגדול של האוכלוסייה לכדורגל, מעריכים גורמי פרסום כי הרייטינג יהיה גבוה במיוחד, מה שיאפשר חשיפה גדולה לאותם עסקים שנפגעו בשלושת המשחקים האחרונים.

מנכ"ל מכבי חיפה, אסף בן דב, אמר בנושא: "כמועדון המייצג את העיר חיפה, כחלק מהקהילה, אנו רואים חשיבות גדולה בסיוע, עזרה וערבות הדדית לעסקים ותושבי העיר. אנו נרתמים לא מעט עבור הקהילה בשלל פעילויות. ברור לנו שלא נצליח לתת לכולם זמן מסך, אך ללא ספק עסקים רבים ייהנו מכך. זו תרומתנו הצנועה למשבר". יצוין אף כי במהלך משבר הקורונה, סיפקו שחקני הקבוצה וההנהלה תרומה משמעותית לשלושה בתי חולים בעיר ולארגון יד עזר לחבר וניצולי שואה בעיר חיפה.

רוקאביצה ועוואד. הירוקים לא הרשימו במשחקי ההכנה (מכבי חיפה, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי