שרון מימר: "לוסיו מבין שיש לו מה להרוויח בפלייאוף"

לוסיו
לוסיו | אודי ציטיאט

בראיון לתוכנית הספורט ב-103FM, מאמן הפועל חדרה התייחס לסיכום של הברזילאי על המשך דרכו וליכולת במשחקי האימון: "אני לא כועס ולא מאוכזב, אבל מצפה ליותר"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה פספסה את המקום בפלייאוף העליון במחזור האחרון של העונה הסדירה בליגת העל. החבורה של שרון מימר נאבקה בהפועל תל אביב ובבני יהודה על מקום אחד פנוי בין שש הראשונות, אולם נכנעה 2:1 להפועל תל אביב וראתה את האדומים חוגגים במקומם.

כעת, לאחר חודשיים עמוסים ביותר שכללו חל"ת ומו"מ אינטנסיבי עם השחקנים על הסכם חדש לשארית העונה, שלמעשה רק השבוע הגיע סופית לסיומו עם ההתרצות של לוסיו וחתימתו על חוזה מקוצץ ב-30 אחוז, מנסה הקבוצה לחזור לתלם, לחזור במהרה לכושר לאור העובדה ששבה אחרי כולן לשגרה (להוציא את נס ציונה שעדיין חסרה את הזרים) ולהשתפר מהר ככל שאפשר.

בראיון לתוכנית הספורט ב-103FM אתמול (שני), המאמן שרון מימר תחילה הכחיש כי הוא כועס על היכולת במשחקי האימון – בהם הפסידה חדרה להפועל חיפה ולעירוני קריית שמונה: "לא הייתי אומר שאני כועס, זה רחוק מזה, אני גם לא מאוכזב כל כך, אבל אני מצפה ליותר. התחלנו את ההכנות שבוע וחצי אחרי כולם, אז זה צפוי שלא נהיה בכושר שאנחנו רוצים להיות, אבל עובדים קשה כדי לחזור".

התוצאות במשחקי האימון: "זה חשוב להיראות טוב, אבל צריכים להבין שבמשחקי אימון יש דברים אחרים שלוקחים מעבר ליכולת. היינו חודשיים בקורונה ולא זזנו, אז קשה לצפות ליכולת טובה ואנחנו יותר מסתכלים על הורדת חלודה והשתפרות ממשחק למשחק. בסך הכל שיחקנו אחרי חודשיים וחצי ולשמחתי גם במועדון לא יוצאים מפרופורציות ומבינים את המצב. המשחקים נותנים לנו מדד מה לשפר ואיך לשפר".


מימר במהלך משחקי ההכנה (שלומי גבאי, הפועל חדרה)


כיצד הם ישובו לליגה
: "הקורונה זה לא משהו שמכניס לכושר, אלא להיפך. כדורגלנים לא רגילים לחודשיים וחצי בחוץ, גם בפגרה בין העונות זה לא קורה. כמובן שלא רק חדרה סובלת, אלא כל הכדורגל, ונצטרך להוריד חלודה כמה שיותר מהר".


אם לוסיו מדוכא בחדרה
: "אם הייתם רואים אותו אחרי שהוא וחדרה הגיעו להבנות על המשך הדרך, אני חושב שזה לוסיו שמח שמבין שיש לו מה להרוויח בפלייאוף. זו הייתה עונה פחות טובה ממה שהייתה לו בשנה שעברה והוא ירצה להוכיח. אני רואה שחקן שמח שאני בטוח שייתן הרבה לחדרה".

המשחק הראשון בפלייאוף התחתון נגד נס ציונה: "חדרה עבדה קשה העונה כדי להיות במקום שהיא נמצאת ונלחמה על פלייאוף העליון ברוב העונה. היום אנחנו צריכים לבוא טיפה יותר משוחררים, אבל זה לא אומר שנגיע נינוחים ונוותר על המשחקים – אלא נרצה להגיע משוחררים וליהנות. כולם פה בטירוף לחזור, לשחק, לנצח ולהצליח כי מה שהיה לפני כן נשכח. אנחנו נרצה לסיים את העונה בצורה הכי טובה שאפשר ועושים את ההכנה הכי טובה כדי שהשחקנים ישובו בכושר מקסימלי".


לוסיו. "לא ראיתם אותו אחרי שהוא הגיע להבנות" (לירון מולדובן)

שילוב שחקני בית: "מתחילת החזרה לאימונים, יש אצלנו 7-8 שחקנים מהנוער ואפילו שחקן מנערים א'. אם הם טובים? הם לא צריכים להיות עכשיו שחקנים שלמים, הם בתוך תהליך כדי שיהיו שחקני בוגרים לכל דבר ואני בטוח שיש שם שחקנים שיוכלו בעתיד להשתלב בסגל ולשחק עם חדרה".

החתמת המגן עבדאללה ג'אבר מהליגה הפלסטינית: "אנחנו עקבנו אחריו הרבה זמן וראינו אותו. הוא מתאים למה שחדרה צריכה, גם בעלויות וזה חלק מהעניין בחדרה כי אנחנו לא יכולים להשקיע בשחקנים מוכרים, אלא צריכים לתת צ'אנס לשחקנים עם פוטנציאל טוב ואני מאמין שהוא יעזור מאוד לחדרה בעונה הבאה".


עתידו בקבוצה
: "חתמתי לעוד עונה בחדרה ותוך כדי הפלייאוף התחתון גם נתחיל להכין את העונה הבאה. מבחינתי אני שמח להמשיך בהפועל חדרה, התחברתי למקום ואני מאוד נהנה במועדון. אני לא מחפש להרוויח מיליונים, אנחנו מתפרנסים בכבוד ולא רעבים ללחם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי