בית"ר הודיעה לאדרי: האופציה מומשה. יחזור לחוזה המקורי

שלום אדרי
שלום אדרי | דני מרון

במסגרת ההסכם אותו יגיש בניון לשחקן, החלוץ יקבל העלאה של 25 אחוז, אך יקצץ בשיעור דומה. גורם בקבוצה: "כל פעם שרוני עושה סדרת חינוך לפלומיין, הוא מתפוצץ"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים מימשה את האופציה על החלוץ שלום אדרי. השחקן, שסיים עונה ראשונה בבירה ונחשב לאחת ההפתעות הנעימות בליגת העל, יחתום השבוע על ההסכם אותו יקבל מהמנהל המקצועי יוסי בניון, לאחר השקיבל הודעה רשמית מהמועדון לקראת המהלך. על פי ההסכם, החלוץ יחזור לחוזה המקורי שלו. בית"ר מחויבת להעניק לו העלאה של 25 אחוזים, אך השחקן קיצץ בשיעור דומה כך ששכרו, שלא נחשב גבוה ביחס לשאר הסגל, אמור להישאר על שיעור דומה. על פי ההסכם, בית"ר הייתה אמורה להודיע לאדרי עד האחד ביוני על מימוש האופציה, אך החליטה להקדים במספר ימים. אדרי כבש אתמול שער נאה במשחק האימון מול נס ציונה.

בנושא אחר: רק בשבוע שעבר ערך רוני לוי, בפעם השנייה העונה, סדרת חינוך לפרדי פלומיין. בצוות המקצועי לא אהבו את ההתנהלות שלו, טענו שהוא לא ממלא אחר ההוראות ומתאמן בחוסר חשק, אבל אתמול (שני) הוא הגיב בצמד במהלך הניצחון 0:4 על סקציה נס ציונה. בבית"ר לא ממהרים לחגוג את חזרתו של פלומיין לכושר. "זה רק משחק אימון, מה שחשוב זה שישמור על המשכיות", אמר גורם במערכת.

אחד השחקנים נשמע אחרת כשטען: "כל פעם שרוני לוי עושה סדרת חינוך לפרדי, הוא מתפוצץ. ראית אתמול שחקן שחזר להיות רעב אחרי שהתאמן בלי חשק. זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלו מתחילת העונה". פלומיין הגיב עם צמד ואילו עידן ורד, שנשלח למקלחת מוקדמת דקה לפני סיום האימון בשישי, הגיב בשער ושני בישולים. "כנראה שזה עבד לרוני", סיכמו בבית"ר.


שלום אדרי. בית"ר מימשה את האופציה (בית"ר ירושלים, רשמי)

בניגוד לפלומיין, ורד לא ישב על הספסל בגלל ענייני משמעת, אלא בגלל רצון של המערכת לראות את ליוואי גרסיה נמכר בקיץ. "זה היה ורד או ליוואי, והעדיפו שחקן שרוצים למכור", אמרו במועדון. ביום שבת, כזכור, תפגוש בית"ר את הפועל באר שבע למשחק הראשון שלה בפלייאוף העליון (20:30, שידור ישיר בספורט4).

בינתיים, אחרי גל השימועים שנערך במועדון, חלק מעובדי המועדון, בניהם הסקאוט, ארזו את חפציהם מתוך הנחה שיקבלו מכתב פיטורים בקרוב. "זה גם לא היה קל לחוגג, אבל צריך להתייעל", אמרו בבירה.

פרדי פלומיין (בית"ר ירושלים, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי