יוסי אבוקסיס: "מי שנושא הקיצוץ מפריע לו, לא ישחק"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | לירון מולדובן

אלונה ברקת ("אנחנו מדברים פחות"), מועמדותו לנבחרת ישראל ("אני נשאר בב"ש") ועתידו של סימאו ("אני רוצה לראות אותו כדי להחליט"). לפני משחק הליגה מול בית"ר, המאמן שוחח עם התקשורת

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

באמצעות אפליקציית זום, מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס שוחח היום (שלישי) עם התקשורת לקראת חזרת ליגת העל ומשחק פתיחת הפלייאוף העליון בו קבוצתו תתארח בטדי אצל בית"ר ירושלים (שבת ב-21:00).

אבוקסיס פתח את דבריו: "היה כיף לחזור להתאמן אחרי פגרת הקורונה. עברנו טלטלה גדולה בגלל העזיבה של אלונה והחלטנו להתגבר עליה דרך אימונים, לשים הכל בצד ולהתרכז רק בכדורגל. אלונה ואני פחות מדברים עכשיו. אני בקשר קרוב עם אסי וכל מי שמנהל כעת את המועדון. אלונה עדיין דואגת למועדון. משחק הגביע שלנו מול מכבי חיפה לפני הפגרה היה טוב והיינו בכושר טוב לפני שעצרנו. השחקנים ישבו בבתים והיה להם קשה לחזור לכושר".

אבוקסיס נשאל גם על עתידו בקבוצה לאור השמועות לגבי אפשרות שיעבור לנבחרת ישראל ואמר: "אני נשאר בהפועל באר שבע. אין מה להוסיף. חלמתי להגיע להפועל באר שבע. למרות העזיבה של אלונה, אני ממש לא מצטער שהגעתי".


לא מצטער שהגיע לב"ש. יוסי אבוקסיס (לירון מולדובן)

על השאלה האם יש קשר בין בחירת ההרכב לשחקנים שקיצצו בשכרם אמר: "אין קשר בין ההרכב למשא ומתן. יש לנו חודש וחצי של משחקים, לא אתייחס למי שמקצץ או מאריך. אני מקווה שכל נושא הקיצוצים יגמר השבוע. השחקנים לא רגועים כי הם צריכים לקצץ ואני מבין את זה. אמרתי לשחקנים שמי שחושב שהקיצוץ מפריע, שיגיד לי ולא אתן לו לשחק. אני מקווה שכולם יהיו בסדר וישימו את זה בצד".

אבוקסיס התייחס לנושא הקיצוץ ולעתידם של חלק מהשחקנים: "כל נושא השחקנים ובטח בן שהר, לא פשוט. אני רוצה את אקולטסה לעונה הבאה, בנוסף למיגל וז'וסואווה. לגבי סימאו, הוא בסך הכל שיחק עד עכשיו שני משחקים, אני רוצה לראות אותו כדי להחליט".

על בן ביטון: "הייתה לנו שיחה וברגע שהוא אמר שהוא רוצה להיות חלק מהקבוצה החזרתי אותו. אני לא שומר כלום בבטן. אני אוהב לנקות את השולחן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי