בית"ר ירושלים הודיעה לאורי מגבו על מימוש האופציה לעונה הבאה

אורי מגבו
אורי מגבו | דני מרון

כפי שעשתה אתמול עם שלום אדרי ואחרי הארכת חוזהו של איתמר ניצן, הקבוצה מהבירה החליטה להשאיר את המגן ששימש כמחליפו של מקס גרצ'קין גם ב-2020/21

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שהחליטה אתמול (שני) לממש את האופציה על שלום אדרי, בית"ר ירושלים הודיעה היום למגן אורי מגבו על מימוש האפשרות להארכת חוזהו לעונה הבאה. מגבו חתם בקיץ האחרון לעונה אחת בקבוצה מהבירה וברוב שלבי העונה שימש כמחליף למקס גרצ'קין.

לבית"ר הייתה אופציה להארכת ההסכם בתום העונה הנוכחית, לפיה הייתה אמורה להודיע עד ה-1 ביוני האם היא מחליטה להמשיך עמו, אך ההכרעה בעניין הוקדמה במספר ימים. כזכור, במהלך השבוע האחרון האריך איתמר ניצן את חוזהו בשלוש שנים נוספות ואתמול קיבל גם אדרי את ההודעה הרשמית.

בית"ר ירושלים תבצע קיצוץ משמעותי בתקציב בעונה הבאה, שחלקו מושפע מהקיצוץ בשכר השחקנים והקיצוץ הרוחבי במועדון אשר במסגרתו מספר עובדים זומנו לשימוע וחלקו יושפע ממכירת חלק מהשחקנים הזרים כמו אנטואן קונטה, פרדי פלומיין וליוואי גרסיה, שאותם מנסה משה חוגג לשווק לחו"ל ובמקומם להביא שחקנים צעירים בשכר נמוך. כך למשל פנתה בית"ר לשחקנים זרים והציעה להם שכר שנע בין 6-10 אלף דולרים לחודש, סכום נמוך גם ביחס לתקופת אלי טביב, בה חלק מהזרים השתכרו בסכומים גבוהים יותר.

מגבו. גם הוא נשאר בבירה (דני מרון)
מגבו. גם הוא נשאר בבירה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי