מוכנה לליגה: מכבי נתניה ניצחה 1:2 את כפר קאסם

דני עמוס
דני עמוס | נוי אורן / דוברות מכבי נתניה

היהלומים השיגו ניצחון שלישי בהכנה על הקבוצה מהליגה הלאומית. מלמד כבש את הראשון, קניקובסקי כבש את השני מבישול של עזרא. דראושה איזן זמנית

(גודל טקסט)

אחרי ניצחונות על בית"ר ירושלים ובית"ר ת"א בת ים, והפסד 4:2 להפועל באר שבע, מכבי נתניה הגיעה הערב למשחק האימון האחרון שלה לקראת פתיחת משחקי הפלייאוף התחתון נגד קריית שמונה בשבוע הבא. היהלומים אירחו במגרש האימון בנתניה את מ.ס. כפר קאסם מהליגה הלאומית, וסלובודאן דראפיץ' עלה בהרכב עם קניקובסקי, עזרא ומלמד.

 
הצהובים הפגינו עליונות כבר מהשנייה הראשון, ואחרי פחות מחצי דקה, גיא מלמד שלח טיל למשקוף. אחרי 18 דקות של לחץ, הגיע השער הראשון. עמיד מחאג'נה התבלבל ואיבד את הכדור לאביב אברהם שמצא את מלמד בכדור עומק נפלא. האחרון לא התבלבל וגלגל את הכדור בקלות לרשת. 0:1 לנתניה.
 
 
זה היה נראה קל, אך בדקה ה-38, האורחת מהלאומית הפתיעה את כולם. עמראן אלקרינאווי מצא את אחמד דראושה בהגבהה, החלוץ נגח את הכדור שפגע במתן לוי ונכנס לרשת. 1:1 במחצית. הנתניינתים עלו למחצית השנייה במטרה להכריע את המשחק, ובדקה ה-59 הגיע שער היתרון. חן עזרא מצא את גבי קניקובסקי עם כדור רוחב נפלא, הקשר כבש מקרוב. 1:2 למכבי נתניה. פאטוס בצ'יראי, שעלה מהספסל במחצית השנייה היה יכול להגדיל את היתרון עם כמה הזדמנויות אך לא מצא את הרשת. 1:2 לנתניה בסיום.


 


חן עזרא. בישל את שער הניצחון ( נוי אורן / דוברות מכבי נתניה)


סתיו פיניש (נוי אורן / דוברות מכבי נתניה)


תוצאות נוספות:
הפועל כפר סבא – הפועל חדרה 1:1
עירוני קריית שמונה – הפועל אום אל פאחם 1:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי