קבהא, ספורי וטאהא התבקשו לקצץ בין 30-50 אחוז משכרם

מרואן קבהא
מרואן קבהא. הגיע לאימון | דני מרון

בהפועל ב"ש מבהירים כי כל השחקנים יוזמנו לשיחות עד סוף השבוע, שהר צפוי להיות האחרון. במועדון עוקבים אחר מצבו של זריהן וגם בר"ג ממתינים לתוצאות: "מקווים שזה לא קורונה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הקיצוצים בהפועל באר שבע נמשכים: אמש (שלישי) הודיעו במועדון למרואן קבהא, רמזי ספורי ולואי טאהא על שורה של קיצוצים הנעים בין בין 30 ל-50 אחוז בחוזה.

קבהא הוא בעל החוזה הכבד ביותר מבין השלושה וטאהא הוא השני. על פי גורמים במועדון, לא נראה שקבהא יסכים למהלך ובמקרה כזה באר שבע תצטרך להחליט אם היא מגיעה איתו לפשרה. יש לציין כי בבאר שבע טרם נפגשו עם השלושה, אך העבירו מסר ברור: מי שלא יקצץ, לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה.

סדרת השיחות תימשך גם היום, כשמספר שחקנים אחרים יגיעו. בן שהר טרם זומן ובסביבתו גם לא ממהרים לדון בנושא קיצוץ בשכר. במועדון הבהירו כי עד סוף השבוע לא יהיה שחקן שלא יפנו אליו ונראה כי שהר הוא האחרון שיוזמן לשיחות. בניגוד לאלטון אקולטסה, שאבוקסיס רוצה שיישאר, אך קבוצתו מערימה קשיים, נראה כי דויד סימאו יפנה את מקומו בתום העונה. אבוקסיס ביקש לבחון את השחקן פעם נוספת, אך בשלב זה גם אין סיכום עם קבוצתו, מה שמרחיק אותו מהקבוצה.


ספורי וקבהא (דני מרון)

באשר לניב זריהן שאובחן אתמול עם הגעתו לאימון כסובל מחום, הוא יעבור בדיקת קורונה. זריהן סובל מכאב גרון וההערכה אתמול הייתה כי מדובר בסימפטום של מחלה שאינה קשורה לקורונה. יחד עם זאת, הוא יעבור בדיקה על פי ההנחיות, כדי לשלול מצב של הידבקות בנגיף. אתמול עמד חום הגוף של זריהן על 39 מעלות ועל פי אנשי המועדון כך היה גם הלילה. במועדון אמרו על כך הבוקר: "אנחנו מאוד מקווים שמדובר בסימפטום של כאב גרון ולא חלילה בקורונה. נמתין לתשובות הסופיות".

כידוע, הפועל באר שבע פגשה את הפועל רמת גן השבוע למשחק אימון, כך שגם האורדונים עוקבים אחר המתרחש. במנהלת הליגה אמרו כי יתייחסו לעניין רק לאחר קבלת תוצאות הבדיקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי