בבאר שבע אישרו: קלטינס ונאור סבג סיכמו על קיצוץ לעונה הבאה

דוד קלטינס
דוד קלטינס | מאור אלקסלסי

השניים הגיעו להבנות עם המועדון. הקשר שהגיע מהבירה אמר: "אני נשאר במקום שטוב לי בו". במועדון מקווים שגם קבהא, טאהא, ספורי וזריהן יסגרו לפני בית"ר. הקהל הטריף את השחקנים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

ביום שבת תפגוש הפועל באר שבע את בית"ר ירושלים למשחק קריטי בפתיחת הפלייאוף העליון (שבת, 20:30, שידור ישיר בספורט4). רגע לפני המשחק, בקבוצה קיבלו בשורות גדולות  הקשרים דוד קלטינס ונאור סבג הסכימו למתווה הקיצוץ וסיכמו בקבוצה לעונה הבאה.

קלטינס שהיה בעין הסערה בשבוע האחרון אמר: "אני נמצא במועדון שטוב לי בו, עם אנשים חמים וקהל אוהדים מדהים. אנחנו חוזרים לשגרת המשחקים, יש לנו עוד מטרות ואני גאה להמשיך במועדון חזק ששואף גם בשנים הבאות להיות חלק משמעוצי בצמרת". כזכור, בספורט1 דווח עוד קודם כי קלטינס קיבל הצעה חדשה למתווה הקיצוץ – לוותר על 40% משכרו ולא 50%, ושהוא נוטה להסכים.

גם סבג, שקיצץ 10 אחוזים משכרו, היה מאושר על הסיכום והודה: "אני שמח להמשיך את דרכי במועדון ובעיר בה גדלתי. בשבת נחזור למשחקים ואעשה הכל על מנת לשמח אתכם, האוהדים, בתקווה שבקרוב נוכל לחגוג שוב יחד בטרנר".

אבוקסיס וברדה. חדשות טובות לפני חידוש הליגה (הפועל באר שבע)

כזכור, בבאר שבע הציבו דד ליין בעניין הקיצוץ עד סוף השבוע, ושחקנים רבים עדיין לא הסכימו לתנאי המועדון. מרואן קבהא (50 אחוז), לואי טאהא (40 אחוז) ורמזי ספורי (30 אחוז) התבקשו לקצץ בחוזים שלהם, אך טרם הסכימו למהלך. השיחות נערכות, בשלב זה, מול הנציגים שלהם. בשלב מאוחר יותר גם השחקנים עצמם יגיעו לפגישה. ארנסטס שטקוס לא מתכוון לקצץ בשלב זה והסיכויים שיישאר במועדון נמוכים, גם לאור ההערכה שמגלים לאוהד לויטה. ומה עם זריהן? כמו יתר השחקנים, גם הוא נדרש למתווה של קיצוץ, ככל הנראה 30 אחוז, אך טרם השיב למועדון על כך.

 

ובחזרה לפן המקצועי, בקבוצה מבינים שהמשחק מול בית"ר ירושלים הוא קריטי (שבת החל מ-20:30, ספורט4). הפסד, והקבוצה של יוסי אבוקסיס מתרחקת משמעותית מהכרטיס לאירופה. כמה עשרות מאוהדי הפועל באר שבע הגיעו הבוקר (חמישי) לאימון הקבוצה, כדי להכניס את השחקנים לטירוף לקראת המשחק הקרוב. האוהדים השליכו אבוקה ומספר רימוני עשן וכתבו על אחד השלטים: "השמידו את הנגיף".

במועדון מקווים שבן שהר יהיה כשיר למשחק, ממנו צפוי להיעדר ניב זריהן, משום שלא התאמן בימים האחרונים בשל מחלה. אתמול בשעות הצהריים במועדון היו דרוכים לכל אפשרות – כולל בידוד של הקבוצה או חלק ממנה – במקרה שהשחקן יימצא חיובי לנגיף. רוב עובדי המועדון האמינו כי זריהן לא חולה בקורונה, לאור כאב הגרון שליווה אותו בימים האחרונים ואי פיתוח סממנים של המחלה, אבל אלה שבאו איתו במגע קרוב חששו מאוד. "אנשים הריצו לעצמם בראש מחשבות של כמה זמן ארכה השיחה איתו, או כמה באת איתו במגע, אבל אלה היו רק ספקולציות. בהחלט משמח שזה נגמר בטוב. האנשים שהוציאו פייק ניוז עשו מעשה מכוער", אמר אחד העובדים.


הסיכויים שיישאר נמוכים. ארנסטס שטקוס (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי