רוני לוי: "אחרי ב"ש, יישארו עוד תשעה משחקים. נערוך רוטציה". ורד וגרסיה מתחרים

רוני לוי
רוני לוי | בית"ר ירושלים

מאמן בית"ר התייחס למשחק הקרוב שייערך ללא קהל ("באר שבע קבוצה חזקה, אין משהו שדומה לקהל של בית"ר בטדי"). הקשרים מתחרים על מקום נוסף ב-11, קונטה ישחק כבלם

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים מצפים בכיליון עיניים לחזרתה של ליגת העל. ביום שבת תארח הקבוצה של רוני לוי את הפועל באר שבע (20:30, שידור ישיר בספורט4) באצטדיון טדי בפתיחת הפלייאוף העליון. ניצחון של בית"ר יפתח פער של שמונה נקודות מהקבוצה שדולקת אחריה ויקרב אותה משמעותית למקום השלישי.

כזכור, רוני לוי תרגל במשחק האימון האחרון נגד סקציה נס ציונה (ניצחון 0:4 לבית"ר) את ה-11 שאמורים לפתוח גם בליגה יחד עם זאת, לאור היכולת של עידן ורד, הוא עשוי להיכנס ל-11. איתמר ניצן יפתח בשער, אנטואן קונטה ימשיך כבלם לצד דיוגו ורדסקה והמגנים יהיו שי קונסטנטין ומקס ג'רצקין. עלי מוחמד, דן איינבינדר וחנן ממן מיועדים לפתוח במרכז השדה. גם אלירן עטר יפתח בהרכב. השאלה הגדולה היא האם ורד יחליף את גרסיה. אפשרות נוספת היא הסטת ליוואי גרסיה לעמדת החלוץ כשורד יפתח בהרכב על חשבון אזולאי. אופיר קריאף המורחק ייעדר כמובן.

הרכב משוער: איתמר ניצן; שי קונסטנטין, אנטואן קונטה, דיוגו ורדסקה, מקס גרצ'קין; עלי מוחמד, דן איינבינדר, חנן ממן, עידן ורד (ליוואי גרסיה); שלומי אזולאי (ליוואי גרסיה), אלירן עטר.

לוי אמר לקראת המשחק: "זה אושר גדול לחזור לליגה, כולנו ציפינו לזה, אמנם בלי קהל וכולם יודעים כמה משמעותי הקהל עבורינו, אבל עצם זה שחוזרים זאת שימחה גדולה. אני חושב שעשינו את המקסימום בהכנה הזאת, מהרגע הראשון התאמנו בצורה הכי טובה שיש, ועשינו את משחקי ההכנה הנדרשים ואנחנו מגיעים בצורה טובה מאוד".

עידן ורד. תחרות קשה על מקום בהרכב (דוברות בית"ר ירושלים)

על החזרה לאימונים: "אני מרוצה מאיך שהחבר'ה התאמנו. עשינו שלושה משחקי אימון וחזרנו לכושר משחק, אנחנו מגיעים במצב טוב מאוד" על החזרה ללא קהל הוסיף: "להכין ספציפית את השחקנים אין משהו מיוחד כי אין משהו שדומה לקהל של בית"ר בטדי, כשאנחנו צריכים הוא דוחף אותנו. התרגול היחיד הוא שעשינו את זה באימונים בלי קהל. זה קשה, קשה מאוד, אולי זה הדבר המרכזי בכדורגל, הקהל וכל השיגעון סביב המשחק, אבל נחזור לעניינים, צעד אחרי צעד, ואני מקווה שהצעד הבא יהיה להחזיר את הקהל ושהוא יהיה איתנו. נצטרך להסתדר במשחק הזה בלעדיו".

עוד הוסיף לקראת המשחק: "משחק משמעותי. ב"ש זאת קבוצה חזקה מאוד עם המון שחקנים מאוד מאוד איכותיים ומאוד מוכשרים. מבחינתי זה משחק מאוד קשה ומאוד קשה להמשך הדרך. יחד עם זאת יישארו עוד תשעה משחקים להמשך הדרך. הפלייאוף נגד קבוצות חזקות מאוד, נצטרך לעשות את העבודה וזה הולך להיות קשה מאוד".

על השאלה האם יערוך רוטציה ענה: "בהחלט, כשאנחנו מגיעים לתקופה כזאת, לא אחרי הכנה אידיאלית, והולכים לשחק שלושה משחקים בשבוע, נצטרך להשתמש בכולם. אמרתי את זה לשחקנים, שאלה שלא יפתחו במשחק הקרוב, ייתכן מאוד ויתפתחו במשחק הבא אחריו, שהוא אחרי שלושה ימים. נצטרך לדעת לתמרן ביניהם ולעשות את החילופים ולנצל את היתרונות של כולם. הם צריכים להיות זמינים. זה חשוב מאוד".

אלירן עטר (דוברות בית"ר ירושלים)

בנושא אחר: בית"ר תאפשר לאוהדי הקבוצה להיות חלק משיחת ZOOM אשר תוקרן על מסך ענק באצטדיון. מנויי הקבוצה של העונה ובית"ריסטים יקבלו לינק ואפשרות להירשם אליו על מנת לעודד את השחקנים, ולתת תחושה כמה שניתן של בית. זהו מסר גדול מבחינתנו לאוהדים, על הרצון לראות אותם ביציעים בחזרה כמה שיותר מהר ושלמרות הכל הם חלק מהחוויה. כמו כן, הקבוצה השיקה שיתוף פעולה עם חברת "קרלסברג", בו הושקה חבילת מארז לאוהדים עד הבית, הכוללת חולצה, צעיף ושני בקבוקי בירה 0%. אוהדים שרכשו את החבילה יתייגו את הקבוצה ברשתות החברתיות כחלק מפעילות של הקבוצה עקב המצב בו אוהדים נאלצים להישאר בבית.

במכתב שצורף לאוהדים כתב יו"ר הקבוצה, אלי אוחנה: "זאת תקופה מוזרה לכולנו. אתם שם רחוקים בבית, רחוקים מהאהבה, מהעידוד, מהטירוף, ואנחנו כאן במגרש, מנסים להתרגל למציאות בלעדיכם, בתקווה שתהיה כמה שיותר קצרה ושבקרוב ניפגש שוב ביחד בטדי". גם ההרשמה להבטחת המקום בטדי בעונת המשחקים הבאה עדיין בעיצומה, כשאלפים כבר נרשמו.

שחקני בית"ר. יוכלו לברוח לבאר שבע (דני מרון)


המארז לקראת הפלייאוף (דוברות בית"ר ירושלים)

(דוברות בית"ר ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי