אזולאי, ורד וגרסיה נאבקים על מקום בהרכב בית"ר ירושלים

שלומי אזולאי , עידן ורד , ליוואי גרסיה
שלומי אזולאי , עידן ורד , ליוואי גרסיה | ספורט1

רוני לוי מתלבט לפני הפועל באר שבע. תקציב שכר השחקנים בקבוצה ירד לכ-20 מיליון ש"ח, אך בבירה הבהירו: "אנחנו יכולים להבטיח שלכל אחד שיעזוב יהיה מחליף"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

רוב ההרכב סגור, ורד, גרסיה ואזולאי מתחרים

ומה בנוגע להרכב במשחק מול הפועל באר שבע? (החל מ-20:30, ישיר בספורט4) כזכור, רוני לוי תרגל בנס ציונה את ה-11 שאמורים לפתוח גם במשחק הבא. יחד עם זאת, לאור היכולת של עידן ורד, הוא עשוי להיכנס ל-11. איתמר ניצן יפתח בשער, אנטואן קונטה ימשיך כבלם לצד דיוגו ורדסקה והמגנים יהיו שי קונסטנטין ומקס ג'רצקין. עלי מוחמד, דן איינבינדר וחנן ממן מיועדים לפתוח במרכז השדה וגם אלירן עטר יפתח בהרכב. עידן ורד, ליוואי גרסיה ושלומי אזולאי תורגלו לסירוגין. ברוב האימון המסכם המאמן תירגל את גרסיה בחוד אך עדיין לא התקבלה סופית. לשחקנים אמר באסיפה: "באר שבע קבוצה חזקה וממושמעת. אם לא תבינו את זה, יהיה קשה"

הרכב משוער: איתמר ניצן; שי קונסטנטין, אנטואן קונטה, דיוגו ורדסקה, מקס גרצ'קין; עלי מוחמד, דן איינבינדר, חנן ממן, אלירן עטר, עידן ורד; שלומי אזולאי (ליוואי גרסיה).


רוני לוי. מתלבט לפני באר שבע (קרדיט: דוברות בית"ר ירושלים)

"נכון שמספר עובדים זומנו לשימוע, אבל אנחנו יכולים להבטיח – לכל אחד שיעזוב יהיה כאן מחליף. אין כוונה לקצץ בתקנים".
כך אמרו אמש (חמישי) בבית"ר ירושלים בעקבות הפרסום על עזיבת סקאוט הקבוצה ורשימה נוספת של עובדים, ביניהם מי שאמור לעזוב בקרוב את תפקידו – מנהל מחלקת הנוער שמוליק חנין. "הבאנו לכאן את יוסי מזרחי, אחד מאנשי המקצוע הטובים והמוערכים שיש בשוק, אז לומר שאנחנו רק מפטרים? זה פשוט לא הוגן".

וכשאין קיצוץ בתקנים, כפי שטוענים במועדון, ישנו קיצוץ בתקציב המועדון. גורמים במועדון סיפרו אתמול כי השיחה בין חוגג לבין הצוות הניהולי לפני כשבועיים, בה הודיע להם כי הוא מתכוון לקצץ בתקציב, לא התקבלה בהפתעה גמורה. תקציב שכר השחקנים עומד כבר עתה על 20 מיליון שקלים בקירוב, זאת לאחר קיצוץ של כ-25 אחוז נטו בשכר השחקנים והמענקים שישולמו להם. מכירת אנטואן קונטה ופרדי פלומיין ואולי גם ליוואי גרסיה, אמורה לקצץ את התקציב ולחסוך כשני מיליון שקלים נוספים, משום שיצטרפו שחקנים חדשים בשכר נמוך יותר.

כפי שכבר פרסמנו, בית"ר פנתה לסוכני שחקנים בניסיון לחפש זרים צעירים ששכרם נע בטווח של 6,000 לעשרת אלפים דולר לחודש – חסכון של 50-75 אחוז בעלות השכר של הזרים. ייתכן וגם שיטת המענקים תשתנה. בונוסים עבור הישגים יינתנו לשחקנים, עבור בית"ר תציע סכומים נמוכים יותר עבור צבירת נקודות.


חוגג, בניון ואוחנה. יקצצו בשכר, לא בתקנים (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי