לוי: "הסגל של ב"ש שווה אליפות". אבוקסיס: "ניצן נתן הצגה"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים אחרי ה-1:1 בטדי: "אם הייתי יודע מה יש לעטר, הייתי מוציא אותו לפני". החלוץ יעבור צילום. על קונטה: "איבד את הראש". המאמן האורח החמיא לשוער ולא הסתיר את אכזבתו: "תחושת פספוס"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים והפועל באר שבע חזרו הערב (שבת) מפגרת הקורונה ונפרדו ב-1:1 לעיני אצטדיון ריק בטדי במחזור פתיחת הפלייאוף העליון בליגת העל. תומר יוספי העלה את האורחת ליתרון מוצדק (51), אך ליוואי גרסיה איזן (61) וקבע חלוקת נקודות. אלירן עטר נפצע והוחלף בפתיחת המחצית השניה, אנטואן קונטה ספג כרטיס צהוב שני והורחק (85). איתמר ניצן הצטיין בשורות המארחת ודאג שהפער בין הקבוצות יישאר חמש נקודות כשנותרו עוד 27 בקופה. בסיום המשחק אירע עימות בין חנן ממן ודיויד סימאו, אך השחקנים מיהרו להפריד בין הניצים. לגבי אלירן עטר, שנפצע הוחלף, החלוץ נשלח לצילום לאחר שהתקשה לדרוך על כף רגלו.

מאמן הפועל ב"ש, יוסי אבוקסיס, אמר בסיום: "יש תחושה של פספוס. זה היה משחק מצוין שלנו, עם המון מצבים. בית"ר כבשה אפילו לא ממצב אחד. היינו מאורגנים, איתמר ניצן נתן הצגה עם כדורים שלקח. אני מאוד מאוכזב. היינו מאורגנים למשהו אחר. הפציעה של אורן ביטון גרמה לנו לשנות. עשינו זאת בצורה יוצאת מן הכלל. הרבה שחקנים שיחקו טוב, גם יוספי שנכנס להרכב ברגע האחרון. חשוב שנדע לשחק עם שתי השיטות. היו לנו דברים טובים, חבל שלא הצלחנו לעשות 1:2, הרבה בזכות ניצן".

על האצטדיון הריק: "לפני פגרת הקורונה הרגשנו בסמי עופר כמה זה קשה לשחק בלי קהל. שומעים כל מילה במגרש, כל דבר. אין אווירה של דחיפה, אנרגיות. זה חסר מאוד, אבל זה המצב כרגע. ננסה לגמור את העונה ככה. אולי יהיה קהל בהמשך אם המצב ישתפר. אני חייב לציין שהשחקנים שמו בצד את כל מה שקורה מסביב. הם שמו את הכל בצד, נתנו את הכל והיו ממושמעים. לפני עשרה ימים הקבוצה הייתה פחות מרוכזת. בשבוע האחרון, ככל שהתקרב המשחק, הרגשתי את הרצון והטירוף שלהם. אנחנו קבוצה שסבלה מקורונה ועזיבת אלונה. יש אנשים שמנהלים את הקבוצה. ראינו במשחק היום שחקנים שבאו ונתנו הכל".


השאיר את בית"ר בעשרה שחקנים. קונטה (דני מרון)

רוני לוי סיכם: "יש הבדל בין משחק אימון למשחק אמיתי. הפועל באר שבע עם סגל לאליפות, אני מתפלא שהם במקום הזה. מבחינתנו, היה חשוב לשחק בטדי אבל שיחקנו בלי קהל. לוקח קצת זמן להיכנס לקצב. קשה לשחק בלי קהל, אבל זו המציאות. זה לא נעים ואידיאלי, אבל זה המצב. לאט לאט נרים את הקצב".

על קונטה: "במהלך השנה הקבוצה שלי מתנהגת למופת, אולי הקבוצה הכי הוגנת שהייתה לי. זאת לא פעם ראשונה שקונטה מורחק, לפעמים הוא מאבד את הראש".

על ההרכב: "אני לא יודע אם הייתי עושה פעולות אחרות, מה היה קורה. אם הייתי יודע מה יש לעטר הייתי מוציא אותו לפני. הוא קיבל חבלה רצינית באצבע של הרגל. זה פגע בנו. אנחנו צריכים את כולם, כולם יקבלו דקות – במוקדם או במאוחר".

לקראת הפועל תל אביב: "קבוצה חזקה מאוד, צריך לדעת להתאושש נכון אחרי היום. לא יהיה לנו יותר מדי זמן. צריך לחשוב איך לחלק עומס בין השחקנים. אנחנו רוצים להילחם על המקום שלנו באירופה ונעשה את המקסימום".


רוני לוי לאחר שריקת הסיום (דני מרון)

מרואן קבהא: "שמחים לחזור אחרי הרבה זמן, אין כיף גדול מלשחק כדורגל. אנחנו מתגעגעים לקהל, לאווירה ולדחיפה שלהם. אנחנו מקווים שבקרוב הם יהיו איתנו, במחזורים הבאים. גם כשהם באים בבית אנחנו מרגישים אותם. שלטנו היום במשחק והגענו להרבה מצבים בניגוד לבית"ר ירושלים שעשו את השוויון ממצב אחד. אני מקווה שנמשיך לשחק ככה ונדע לנצח בהמשך".

עוד באותו נושא: יוסי אבוקסיס, רוני לוי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי