אכזבה בב"ש. שחקנים: "אולטימטום? מתווה הקיצוץ לא יסתיים גם השבוע"

אלטון אקולטסה
אלטון אקולטסה | דני מרון

במועדון זימנו שחקנים לפגישות, בן ביטון שפתח טרם הסכים לקצץ. פליאה בקרב השחקנים: מדוע קלטינס, שקיבל הבטחות לפני החתימה, לא נכנס. במועדון אישרו: טאפוקו עוזב, ממתינים לעזיבת הרוש

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע רשמו אתמול (שבת)  אכזבה גדולה מהתיקו 1:1 בית"ר ירושלים. השחקנים של יוסי אבוקסיס יכלו להתקרב אתמול למאבק על המקום השלישי והכרטיס לאירופה, אך שער השוויון  של ליוואי גרסיה מנע מהם לצמק את הפער מהקבוצה מהבירה לשלוש נקודות בלבד.

לאחר המשחק הראשון בעונה המתחדשת, בבאר שבע יתפנו כדי לטפל בנושא החוזים. בשלב זה, מרואן קבהא, לואי טהא ורמזי ספורי טרם הסכימו למתווה הקיצוץ, אך נראה שמי שיחתום בקרוב הוא אנתוני וארן, שסיכם עקרונית וממתין לתשובה סופית מהמועדון. גם ארנסטס שטקוס לא מסכים למתווה ואורן ביטון ובן ביטון, למרות ששיחק אתמול, עדיין לא נענו.

קבהא הודיע אתמול שהוא מסכים לקיצוץ, אך לדברי השחקנים הוא אינו מסכים למתווה הנוכחי, אלא לקיצוץ מינורי. "יהיה קשה מאוד הקיץ. אולטימטום? זה לא ייגמר עם כל השחקנים גם השבוע", הבטיח שחקן בקבוצה. פציעת אורן ביטון שינתה מעט את התכנית אתמול ושון גולדברג פתח במקומו, אך ההפתעה הגיעה מכיוונו של תומר יוספי, שלאורך השבוע לא תורגל בהרכב. מתברר כי פציעת ביטון היא זאת ששינתה את התכניות. אבוקסיס החליט לפתוח בשיטה אחרת ויוספי שהרוויח מכך ונכנס להרכב ברגע האחרון כבש את שער היתרון.

תומר יוספי חוגג עם קייס גאנם. ניצל את הצ'אנס המפתיע שקיבל (דני מרון)

מי שיכול להיות מאוכזב הוא דוד קלטינס. בסוף השבוע הוא נפגש עם ראשי הפועל באר שבע, שמע הבטחות כי הוא יהיה שחקן חשוב ברוטציה של יוסי אבוקסיס ואף פתח במשחק המבחן שלפני המשחק. אבל בשורה התחתונה – קלטינס לא שיחק אתמול אחרי שכבר חתם על מתווה הקיצוץ ושחקנים בקבוצה תהו מה קרה להבטחות של אנשי באר שבע.

כפי שפורסם בספורט1, בהפועל באר שבע החליטו להשאיל בעונה הבאה את אריאל הרוש וקוויון טאפוקו, כשהאחרון יעבור לגרנובל הצרפתית. הקבוצה הצרפתית עבר הודיעה רשמית על מעברו וכעת באר שבע הצליחה להיפרד מנטל כלכלי נוסף. במועדון ממתינים כעת לעזיבת אריאל הרוש, שלא נמצא בתכניות של המועדון. כזכור, המטרה היא שאוהד לויטה יהיה השוער הראשון ואילו שטקוס יעזוב.

שחקני הפועל ב"ש בסיום. תחושת החמצה מהתיקו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי