"אם התחלואה תמשיך לעלות, הסיכוי שהקהל יחזור אפסי"

עומר אצילי, ניקולה גולאן
ניקולה גולאן מול עומר אצילי. יצטרף לסכנין? | דני מרון

יו"ר המנהלת ארז כלפון דיבר בתכנית הספורט של 103FM: "כרגע בכל אירופה אין אוהדים במגרשים". וגם: חזרת הליגה, החשש כי שחקן יתברר כחולה והמטרה המרכזית לקראת המשך העונה

(גודל טקסט)

אחרי שליגת העל חזרה באופן רשמי לפעילות, יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון דיבר הערב (ראשון) בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לאפשר שהקהל יחזור עוד העונה למגרשים.

"כרגע בכל אירופה אין קהל במגרשים", הבהיר כלפון. "לפני כשלושה שבועות הגשנו למשרד הבריאות תכנית להחזרת האוהדים עם מרחקים, שליש בכל גוש של יציע שמוחלק לארבעה חלקים ואנחנו ממתינים לתשובות. אם התחלואה תמשיך לעלות, הסיכוי שהקהל יחזור בעונה הזו שואף לאפס. אם היא תרד, אני מעריך שיתנו לנו להכניס קהל כזה או אחר בהמשך. אני מעריך שזה לא יהיה בחלק הראשון של הפלייאוף".


על חזרת הליגה: "הייתה התרגשות גדולה ופתחנו את הליגה ברגל ימין. מבחינתנו, הכי חשוב עכשיו זה לשמור על הנחיות משרד הבריאות ולראות שכל השחקנים מבצעים את כל ההנחיות. את המשימה לפתוח את הליגה השלמנו בהצלחה ועכשיו יש לנו מטרה לא פחות חשובה – לסיים אותה. אם חלילה יהיה שחקן שלא ירגיש טוב ונצטרך לעכב או לדחות משחק או שניים, גם את זה נעשה. אם כל השחקנים ישמרו על ההנחיות, אני מעריך שנסיים את הליגות כשכל השחקנים בריאים וזו המטרה".

על ההנחיות: "יש הוראות חד משמעיות. שחקנים נמצאים בבית, מגיעים לאימון ומשם הם חוזרים הביתה. זה החוק ואלה ההנחיות של משרד הבריאות. ברגע שהם ישמרו על ההנחיות, הסיכון הוא אפסי. לכן עשינו את המתווה הזה וכך יהיה עד לסיום הליגות בתחילת יולי. מתחילת האימונים, אף שחקן לא נדבק בקורונה. יש לנו עוד חודש אחד לעבור ובוא נקווה שכך זה יישאר. האחריות היא על השחקנים. אף שחקן לא ירצה לסכן את סיום הליגות הן מבחינה ספורטיבית והן מבחינה כלכלית".

ארז כלפון (דני מרון)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי