צפו בתקציר: 0:0 מאכזב בין בני יהודה להפועל כפר סבא

דור ג'אן
דור ג'אן | דני מרון

הפלייאוף התחתון נפתח עם תיקו נטול שערים, מחזיקת הגביע נותרה עם 10 שחקנים מהדקה ה-34 בעקבות הרחקה של עמית זנטי ותקווה להשתפר בשבת נגד חדרה

(גודל טקסט)

הפלייאוף התחתון נפתח הערב (שני) עם מפגש בין יהודה להפועל כפר סבא, שהסתיים ב-0:0 מאכזב. מחזיקת הגביע קיוותה לחזור מפגרת הקורונה עם ניצחון שיכניס אותה למומנטום לקראת חצי גמר גביע המדינה בשבוע הבא, אך לא הצליחה למצוא את הרשת של היריבה שמבחינתה פספסה הזדמנות להתרחק מהאזור המסוכן של הטבלה.

אלישע לוי פתח בהרכב התקפי שכלל את דור ג'אן, מוחמד גאדיר ועמית זנטי, אך התכניות ירדו לטמיון תוך 34 דקות אחרי שהאחרון ראה את הכרטיס האדום בשל משחק מסוכן, החלטה שקיבל השופט נאאל עודה לאחר בדיקה ב-VAR. הכתומים פתחו טוב יותר, אך התקשו לייצר התקפות טובות. מתיאה ליואיץ' גרם לישראלי להתמתח ולהדוף לקרן בדקה ה-25 ודור ג'אן החמיץ ממצב מצוין שסידר לו אמיר רוסתום בדקה ה-65, אך מעבר לכך בני יהודה מיעטה לסכן את השער.

התוצאה משאירה את בני יהודה כמוליכת הפלייאוף התחתון, אולם הפועל חדרה עשויה לתפוס את מקומה אם תנצח את נס ציונה ביום רביעי. החזרה הגנרלית של הכתומים לקראת הגביע תהיה בשבת הקרובה (20:00), נגד אותה חדרה.

אלישע לוי. בני יהודה תקווה להשתפר בשבת (אריאל שלום)
אלישע לוי. בני יהודה תקווה להשתפר בשבת (אריאל שלום)

מהעבר השני, כפר סבא השתפרה לאחר ההפסקה ואף עשתה מהלך מצוין בדקה ה-53 שבו לוואגה קיזיטו השאיר את אמאדו סוקונה מול אמיליוס זובאס, אך השוער סגר יפה את הפינה והדף את הבעיטה של החלוץ לקרן. לקראת הסיום, בעיטה לא רעה של נור ביסאן חלפה בסמוך לקורה הימנית של זובאס. הקבוצה של עמיר תורג'מן במקום החמישי בחלק התחתון של הטבלה, אך המרחק בינה לבין הקו האדום עלול להצטמצם לשלוש נקודות אם נס ציונה תנצח במחזור הנוכחי.

תורג'מן. כפר סבא עדיין קרובה לתחתית (לירון מולדובן)
תורג'מן. כפר סבא עדיין קרובה לתחתית (לירון מולדובן)

הרכבים
בני יהודה: אמיליוס זובאס, דור אלו, מתן בלטסקה, סגס תאמבי, אמיר רוסתום, שי גולן (פז בן ארי, 88), שי מזור (אריאל לזמי, 70), מתיאה ליואיץ' (איתן וולבלום, 70), דור ג'אן (ג'וזף מנסה, 61), מוחמד גאדיר (מילאלי מאייאמבלה, 46), עמית זנטי.

הפועל כפר סבא: איתמר ישראלי, טום שלח, טל מכלוף, סודיק אטנדה, אביב סולומון, יבגני ברקמן (בובקאר טראורה, 77) לוואגה קיזיטו (בן רייכרט, 61), יהב אפריאט (שגיא דרור, 46), גרשון קופי, עומר פדידה, אמאדו סוקונה (נור ביסאן, 88).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי