עזרא: "מאמין שאמשיך בנתניה", רפואה: "לא כך רציתי שניראה"

חן עזרא
חן עזרא | מאור אלקסלסי

הקשר כבש לראשונה בליגת העל לאחר כשנתיים והצהיר: "אוהב את המועדון והוא אותי". דראפיץ' החמיא לצעירים: "זה הזמן שלהם, כי בעונה הבאה התקציב לא יהיה גבוה". מאמן ק"ש לאחר ה-3:1: "אין זמן להתאבל"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה נהנתה מטעויות קשות של הגנת הפועל קריית שמונה כדי לשוב מ"פגרת הקורונה" עם ניצחון די קליל, 1:3 הודות לשלוש שגיאות שביצעו שחקני הגנת האורחת, ובעוד החבורה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה צפויה להיאבק על המקומות הראשונים בפלייאוף התחתון, זו של קובי רפואה נותרה מסובכת בתחתית ועלולה מחר אף לרדת אל מתחת לקו האדום אם סקציה נס ציונה תנצח את הפועל חדרה.

בסיום המשחק אמר דראפיץ': "אנחנו רוצים לשמח את הקהל שלנו אחרי שסבלנו מספיק העונה. שיחקנו היום כדורגל טוב וזה מה שחשוב, כי המטרה שלנו היא לבנות קבוצה טובה לעונה הבאה. השחקנים נלחמים על על החוזה שלהם ואמרתי להם שכל משחק עד סוף העונה הוא חשוב מאוד. נרצה גם לשתף שחקנים צעירים כדי שאלו יוכלו לעזור לנו בעונה הבאה – אנחנו צריכים את השחקנים הצעירים האלה שיעזרו לנו, זו הדרך של מכבי נתניה. בעונה הבאה התקציב בטוח לא יהיה גבוה וזה הזמן של הצעירים".

הניסיון להגיע עם שחקנים על קיצוץ כדי שימשיכו בקבוצה בעונה הבאה: "זה תפקידה של ההנהלה ואנחנו יודעים שמתנהל מו"מ. הפלוס הוא שכולם רוצים להישאר ונכון שהתקציב בעונה הבאה לא יהיה כמו בשנים הקודמות, אבל בנוסף לצעירים אנחנו נשאיר גם חבר'ה ותיקים בעלי ניסיון כדי שיהיה סגל טוב".


דראפיץ'. חושב כבר על העונה הבאה (מאור אלקסלסי)

חן עזרא, שכבש בליגה לראשונה לאחר כשנתיים, הוסיף: "חיכיתי לזה המון זמן ואני שמח מאוד אחרי התקופה הקשה שעברנו. טוב לי במכבי נתניה, אני אוהב את המועדון והוא אוהב אותי ואני מאמין שאהיה פה גם בעונה הבאה".

מן העבר השני, המאמן קובי רפואה ניסה לשדר אופטימיות למרות מצב הקבוצה: "זו לא הקבוצה שרציתי לראות, אבל נצטרך עכשיו להרים את השחקנים למשחק הבא. קיבלנו בהתחלה שער לא מתאים, אבל אני לא רוצה להעביר ביקורת על שחקן כזה או אחר. אלה טעויות לא מחויבות המציאות, דברים שקורים מלחץ, אבל אין לנו זמן להתאבל על כך".


אם הלחץ משפיע
: "זה לא מצב שרצינו להיות בו, אבל זו המציאות. אעשה את הכל כדי שהקבוצה תישאר בליגה. עבדנו טוב בחודשיים האחרונים והיום זה לא בא לידי ביטוי, אבל אני מאמין בשחקנים והם יצטרכו לעשות את העבודה. אני אחראי לזה שלא נראינו טוב היום".




רפואה. ניסה לשדר מסר חיובי לשחקניו (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי