מסי לא התאמן על כר הדשא, פ.ס.ז' חסמה את יציאתו של ניימאר

ליאו מסי
ליאו מסי | Alex Caparros/Getty Images

הקפטן הסתפק בעבודה בחדר כושר, בתקשורת נטען: זו תוכנית מיוחדת של המועדון לחלוקת עומסים. לפי "ספורט", אלופת צרפת הציבה תג מחיר בלתי אפשרי עבור הברזילאי: 175 מיליון יורו, ובמזומן

(גודל טקסט)

ברצלונה ממשיכה בהכנותיה לקראת חידוש הליגה הספרדית כאשר במשחק הראשון שלה תפגוש את מאיורקה בחוץ ביום שבת ה-13 ביוני. היום (רביעי) התחושה באימון הייתה מעט מוזרה כאשר הכוכב הראשי ליאו מסי לא השתתף באימון על כר הדשא, כפי שניתן היה לראות מסרטון הווידאו שהפיצה הקבוצה והתאמן בחדר הכושר בלבד אך אין סיבה לדאגה. הקפטן שסבל העונה משתי פציעות, פשוט מקבל תוכנית מיוחדת לקראת חזרת הליגה. החדשות הטובות הגיעו מכיוונם של אנסו פאטי וסמואל אומטיטי.

במקביל, בקבוצה ממשיכים לחשוב על העונה הבאה. שם שלא יורד מהכותרות הוא ניימאר. לפי "ספורט", במהלך פגרת הקורונה הכפויה המועדון בדק לא אחת את האפשרות לצרף את הברזילאי. נערכות שיחות רבות עם פריז סן ז'רמן, אך המועדון הצרפתי הציב תנאי בלתי אפשרי: מכירה ב-175 מיליון יורו, סכום גבוה מאוד עבור אלופת ספרד, שרצתה לכלול שחקנים בעסקה.

"כעת פ.ס.ז' בהחלט מוכנה לוותר על ניימאר, אך בתנאים שלה. אם בארסה רוצה להגיש הצעה, רק סכום גבוה יתקבל, ובמזומן. הם לא מעוניינים באף שחקן מברצלונה", נכתב בדיווח. ההערכות בספרד היו שניימאר לא יהיה מוכן להיענות לבקשת הנשיא אל חלאיפי לקצץ בשכרו ובכך יכפה את יציאתו, כשבבארסה היה מוכן להרוויח את אותו השכר מחוזהו האחרון בספרד. בפ.ס.ז' החליטו שזו תהיה דרך טובה לאזן את התקציב.

ניימאר ומסי. האיחוד מתרחק מאוד ( Anadolu Agency / Contributor)

כזכור, ברצלונה הייתה מוכנה לכלול בעסקת חליפין את אנטואן גריזמן, עוסמאן דמבלה או סמואל אומטיטי, וזו הייתה נקודת הפתיחה של השיחות. במועדון שומרים את הכסף להחתמת לאוטרו מרטינס.

במקביל, ב"מונדו" נכתב הבוקר כי הקיצוצים הנרחבים בשכר השחקנים ועובדי המועדון בעקבות התפשטות נגיף קורונה חסכה למועדון 49.2 מיליון יורו, אולם מדובר בכמחצית הסכום שאמורה הייתה ברצלונה להכניס אם העונה הייתה נמשכת כמתוכנן והקאמפ נואו היה מתמלא בכמאה אלף צופים מדי משחק. כידוע, ב-13.6, בעוד עשרה ימים בדיוק, קיקה סטיין ושחקניו יערכו בכורה מחודשת במשחק ליגה מול מאיורקה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי