אבוקסיס: "נצטרך להיות חכמים בשבת". ז'וסואה: "לא יכולתי לסרב לקיצוץ"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

מאמן ב"ש, שטרם ניצחה בפלייאוף העליון, הודה שקבוצתו לא שיחקה טוב והסתכל קדימה: "ברביעי יש לנו את חצי הגמר, רוצים להימנע מפציעות". הקשר הפורטוגלי: "מעדיף דברים אחרים על פני כסף". בוזגלו: "שמח לחזור"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

המטרה הכי חשובה העונה של הפועל באר שבע היא זכייה בגביע המדינה, אבל יוסי אבוקסיס יודע שהדרך לשם עוברת בתוצאות טובות בליגה. הקבוצה מהדרום עדיין ללא ניצחון בפתיחת הפלייאוף העליון. אם ה-1:1 בטדי אחרי משחק לא רע של הקבוצה התקבל בשביעות רצון קלה, הרי שהערב (רביעי), ב"ש לא שיחקה טוב וסיימה רק בתיקו 1:1 עם הפועל חיפה.

אבוקסיס הודה: "בסך הכל לא היה משחק טוב שלנו, לא היינו מספיק מדויקים. אני חושב שאנחנו צריכים להיות חכמים לקראת יום שבת, כי אחר כך ביום רביעי יש גם את חצי הגמר". המאמן הסביר את החילופים שביצע: "זה לא שחצי הגמר יותר חשוב, אבל כן צריך להסתכל לשם וזו הסיבה שגם עשינו חילופים ושינויים היום, כדי לא ליצור עומס ופציעות. כל השחקנים ששיחקו היום צריכים להיות טובים יותר. אין מה לעשות, יש ימים יותר טובים ופחות טובים. לא ויתרנו עד הסוף, היינו נחושים ואנחנו ממשיכים קדימה".

ז'וסואה שמנע הפסד, אמר: "השגנו נקודה אבל רצינו לקחת שלוש נקודות. הבקענו שער אחד בלבד והם כבשו בזכות מזל, אולי הנקודה מגיעה גם להם. נצטרך לנצח את הפועל ת"א בבית".

ז'וסואה. אחד המנהיגים (דני מרון)



על כך שהוא מנהיג הקבוצה: "יש לנו הרבה מנהיגים, שחקנים שלקחו כאן אליפויות. אני אחד השחקנים שרוצה לעזור לקבוצה ולחברים שלי. לפעמים אתה מקבל יותר כסף אבל חסר דברים אחרים. כרגע אני מעדיף דברים אחרים ולא כסף. אחרי שדיברו איתי אמרתי שלא אוכל לסרב, לא לאסי (רחמים) כי יש לי יחסים מעולים איתו. אשאר לפחות עוד עונה ואעשה הכל כמו תמיד".

על הגביע: "זו אחת המטרות שלנו כמועדון, זכינו רק פעם אחת בלמעלה מ-20 שנה וזו מטרה חשובה. אבל עלינו להתרכז קודם כל במשחק נגד הפועל תל אביב". נזכיר כי ב"ש רחוקה רק נקודה אחת מהקבוצה מחודרוב שמדורגת במקום החמישי.

ובצד השני, בהפועל חיפה היו מרוצים מהיכולת אך כמובן התאכזבו מהתוצאה. המאמן חיים סילבס: "כמובן שמאוכזבים מהתוצאה, היינו ברוב שלבי המשחק טובים יותר מהפועל באר שבע, הגענו למספיק מצבים כדי לנצח. כשהתוצאה היא שבירה אז מטעות קטנה אתה עלול לספוג וזה מה שקרה. במחצית השנייה ב"ש בעטה למסגרת פעם אחת וכבשה. זה מאכזב אך אני מאוד-מאוד אופטימי מיצירת המצבים, שיחקנו טוב, שילבנו שחקן נוער לראשונה העונה ומגיע לו מזל טוב. מרוצה מהיכולת אך לא מהתוצאה, ממשיכים הלאה, יש לנו דרבי ביום ראשון".

אלמוג בוזגלו שחזר לשחק אחרי היעדרות ארוכה: "אני חושב שהגענו למספיק מצבים ולכן התיקו מאכזב אותנו. שלטנו בהרבה דקות במשחק, עשינו הופעה די טובה וחבל לי על האיבוד נקודות הזה אבל אפשר להרים את הראש למעלה, עשינו עבודה טובה מאוד, הפנים קדימה".

אלמוג בוזגלו (מאור אלקסלסי)

על הפציעה והקאמבק: "האמת בהתחלה היה קצת מוזר, ראיתי את הקבוצה מהצד לפרק זמן רב, הגיע משבר הקורונה. אין דבר יותר כיף מאשר להיות על המגרש ובטח בהרכב ואני שמח מאוד, הרגשתי טוב מאוד באופן אישי ברמה הפיזית והמנטאלית ואני מקווה להמשיך ככה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי