הערכות: מכבי חיפה תפנה לברק בכר בסיום העונה

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

תחושות קשות במועדון לאחר ההפסד למכבי ת"א, גוברים הקולות להחליף את בלבול. גם השחקנים ספגו ביקורת: "מי שלא מבין את שחר - לא יהיה פה". חזיזה יחזור להרכב בדרבי

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

תחושות קשות במכבי חיפה לאחר ההפסד אתמול (רביעי) 2:0 למכבי תל אביב במשחק העונה. זו הייתה הפעם השלישית בה הירוקים נכנעו העונה לאלופה, אך זה לא רק ההפסד שפתח פער של 12 נקודות במאבק האליפות, אלא האכזבה העצומה מהיכולת של הקבוצה וההרגשה שהשחקנים לא חזרו מפגרת הקורונה. עיקר הביקורת הופנתה למאמן מרקו בלבול שהקבוצה שוב לא הגיעה מוכנה למאני טיים, הן ברמה המקצועית והן ברמה המנטאלית, ושגה בהרכבים בשני המשחקים.

"בלבול ראוי להערכה רבה על כך שהחזיר את מכבי חיפה למאבק האליפות אך נראה שהוא לא מסוגל מעבר לזה", אמרו במועדון. בכרמל עלו קולות רבים להחליף את המאמן, כאשר שמו של ברק בכר ממשיך לעלות כמועמד מוביל. ההחטלה הסופית תהיה של נשיא המועדון יעקב שחר, שאמנם נראה מאוכזב וכעוס מאוד במהלך המשחק אך ידוע כאחד שאינו נוהג לקבל החלטה פזיזה. ההערכה היא ששחר ימתין מספר שבועות אך הסיכויים של ברק בכר, שפוטר באמצע העונה מהפועל באר שבע, להגיע לכרמל בהחלט עלו.

גם השחקנים ספגו ביקורת קשה על כך שנראו כבויים מאוד במחצית הראשונה, על אחת כמה וכמה לאחר השיחה הקשה שערך איתם הנשיא שחר באימון המסכם. "מי שלא מבין את הדרישות של שחר פשוט ימצא את עצמו בחוץ", אמרו בקבוצה.

בלבול. גוברים הקולות להחליפו (דני מרון)

בקבוצה רוצים לשים בצד את שני ההפסדים הרצופים ויודעים שהדרבי ביום ראשון יהיה מכריע. הקפטן המורחק נטע לביא ייעדר. כידוע במועדון אין מחליף הולם לקשר, כאשר לפני שבוע נוסה בעמדה עופרי ארד, וכעת יצטרך בלבול למצוא פיתרון אחר במרכז השדה.

דולב חזיזה ששולב כמחליף במהלך ההפסד, צפוי לחזור להרכב. מעבר לכך, בחיפה לא אהבו את החגיגות של שחקני מכבי תל אביב שנתפסו צועקים "מכבי חיפה חיזבאללה".  במועדון הירוק הגיבו: "אמירות חמורות שצריכות להביא לעונש חמור".

לביא מורחק. שוב כאב ראש לבלבול (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי