למרות האופציה, מכבי ת"א לא תמנע מאיביץ' להתקדם. המאמן החמיא לגלזר וחוזז

ירדן שועה, דן גלזר
ירדן שועה, דן גלזר | דני מרון

הסרבי מעדיף לצאת לדרך חדשה ובמועדון לא יעמדו בדרכו. גלזר זכה לשבחים: "מותג יוקרתי, הערך שלו עלה". בעקבות הקריאות של אצילי ומיכה ("מכבי חיפה חיזבאללה"), האלופה נקנסה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אוהדי מכבי תל אביב חגגו אתמול את האליפות. במועדון לא כולם אהבו את העובדה שגם השחקנים הצטרפו לחגיגות, אבל נראה שהסיפור גמור – פער של 12 נקודות בין הצדדים יוביל כנראה לעונה חלומית מבחינתו של המאמן ולאדן איביץ'.

איביץ', כך נראה, מעדיף להתקדם ליעד הבא שלו על פני הישארות במועדון. ההערכה היא שהסרבי יעזוב מיד בתום העונה את המועדון, למרות ששם היו רוצים שיישאר. מכבי תל אביב, יש לציין, מחזיקה באופציה על המאמן. איביץ' סירב להתייחס לעתידו אתמול.

כמו במשחק הקודם, גם הפעם התמקדו במועדון בשני שחקנים. הראשון הוא דן גלזר והשני מתן חוזז. אלא שהפעם גם דור פרץ הצטרף לרשימת השחקנים שהמאמן החמיא להם. "כשהגעתי למכבי לפני שנתיים, דן הגיע אחרי עונת השאלה ורצה להמשיך לעוד עונת השאלה. התעקשתי שהוא יישאר והיום הוא מבין כמה זה היה נכון. הוא מותג הרבה יותר יוקרתי היום במכבי תל אביב והערך שלו עלה. דור פרץ? הוא עבד קשה מאז הפציעה כדי לחזור לעצמו. גם אייל גולסה הציג יכולת טובה. יש לנו קישור חזק שעשה עבודה טקטית מצוינת", אמר."אני זוכר שיחה אישית שלי עם מתן חוזז בחודש ינואר", המשיך. "שאלתי אותו אם הוא רוצה לצאת להשאלה. הוא אמר לי שהוא רוצה להישאר ולהילחם. זה שחקן שראוי להצלחה שלו".

שחקני מכבי תל אביב ערכו אתמול מחווה יפה לאיתן טיבי, מהלך שתכננו מספר שחקנים עוד לפני המשחק. בתוך כך, במועדון עשויים לעמוד לדין בעקבות הקריאות של דור מיכה ועומר אצילי, אך טרם הגיבו רשמית לתמונות מבלומפילד. במכבי חיפה אמרו אתמול כי ההתאחדות חייבת לטפל בחומרה בשניים. "חייבים לטפל בכך בחומרה, אחרת כל נושא האלימות והמלחמה בנגע מיותרת", אמרו הירוקים. גם במנהלת הליגות ראו את האירוע בחומרה ויושב הראש ארז כלפון הודיע כי החליט לקזז סך של 20,000 שקלים מהתשלום הבא שאמור לעבור לקבוצה. הסכום המיועד יועבר במקום כתרומה למוסד רפואי המטפל בנפגעי קורונה. 


שחקני מכבי ת"א במחווה לטיבי, שאיבד את אביו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי