אוהדי בית"ר סימסו לשחקנים: "אין לכם כבוד". יגיעו להפגין

שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים | דני מרון

שלחו מסר תקיף לשחקנים שהגיבו: "אולי היה עדיף שהיו באיצטדיון". חוגג טרם שוחח עם רוני לוי, לאופציה בחוזה יש משקל חשוב. עטר, שזקוק למנוחה של שבועיים-שלושה, שוקל לא לחזור לשחק העונה ומחכה לתוצאות בליגה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים יגיעו הבוקר (חמישי) למתחם האימונים בבית וגן, לראשונה מאז התבוסה להפועל תל אביב. משיחות עם שחקנים במועדון עלתה אתמול תמונה קשה: רובם הביעו ביקורת נוקבת על צורת המשחק של הקבוצה ונשמעו גם חילופי האשמות בנוגע לניהול משחק ההגנה. אבל בשורה התחתונה, הם אומרים, "דבר אחד ברור – השחקנים המחליפים נראו רע, האמצע היה רך מדי. הייתה הפקרות שלא נראתה מתחילת העונה. פשוט לא הגענו למשחק". יחד עם זאת, הלילה ציינו שחקנים בקבוצה: "זה לא מנחם, אבל אתה רואה את מכבי חיפה ובאר שבע ומבין שהקורונה השפיעה על כל הקבוצות. כמובן שהיכולת צריכה להשתפר".

היממה האחרונה לא עשתה טוב לשחקנים. מאז סיום המשחק ועד אתמול בשעות אחר הצהריים כמה מהם זכו להודעות עם מסר תקיף מהאוהדים. "כתבו לנו שאין לנו כבוד ושביישנו את הסמל, שאנחנו לא ראויים ללבוש את החולצה", העיד אחד מהם, שטען כי לא קיבל מסר מאיים, אבל נבהל מתגובה החריפה של אוהדים נגדו. "אנחנו באמת מצטערים, אולי היה עדיף שהקהל כן היה מגיע ואומר לנו מה הוא חושב", אמר אחד מהם. במקביל ובעקבות התבוסה, ארגון 'לה פמיליה' הכריז כי מחר בשעה 10 תתקיים הפגנה במתחם האימונים בביית וגן: "למי שגם נמאס שיגיע".

משה חוגג לא יצר אתמול קשר עם אנשי המועדון, שם מעידים כי "התנתק" ביממה שאחרי המשחק. חוגג מחשב מסלול מחדש. בבית"ר טוענים כי בניגוד לשמועות אין לו כוונה לפטר את רוני לוי באופן מיידי, אבל לגבי העונה הבאה – כל האופציות פתוחות. במועדון לא קיבלו כל החלטה בעיקר לנוכח העובדה שללוי יש אופציה בחוזה שלפיה אם יסיים במקום השלישי הוא יזכה בחוזה לעונה הבאה. אם חוגג יודיע על סיום ההתקשרות בתום העונה, לוי יוכל לדרוש את מלוא החוזה שלו. "לכולם ברור שחמישה שחקני מפתח נעדרו, אבל אף אחד לא מדבר על זה. כי גם עם שחקני הספסל לא צריכים להיראות כך", אמרו במועדון.

אלירן עטר הגיע אתמול כדי לקבל טיפול מהפיזיותרפיסט נמרוד מאהלר. כרגע נראה כי לא יזדקק לזריקות, אבל נראה כי הוא זקוק לשיקום של כשלושה שבועות על מנת להתגבר על השבר, כך שנשקלת גם אפשרות שייקח מנוחה מוחלטת, לא יסכן את עצמו ולא יחזור לשחק העונה או יטול חלק במשחק ליגה רק אם מדובר במשחק מכריע.
 


רוני לוי. "כל האופציות פתוחות" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי