"צריך לעשות חשבון נפש": אכזבה גדולה בבית"ר, שתחפש חלוץ

שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים | דני מרון

הירושלמים חזרו מובסים מבלומפילד, רוני לוי זעם: "הכרטיס לאירופה בסכנה". בן חיים צעק על השחקנים, ביקורות על ורדסקה וקריאף. חוגג מצפה מהמאמן להגיע לאירופה

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים שמרו על הסטטוס קוו במאבק על כרטיס לאירופה אחרי שסיימו בתיקו מול הפועל באר שבע, אבל התבוסה הכואבת אתמול (שלישי) להפועל תל אביב, הבהירה לרוני לוי שהקבוצה שלו עדיין רחוקה מלהבטיח את הכרטיס. ניצחון של באר שבע מחר על הפועל חיפה יקטין את הפער לשתי נקודות בלבד והמאבק ייפתח מחדש. "יש כאן כמה שחקנים שצריכים לעשות חשבון נפש, כאלה שקיבלו הזדמנות ולא לקחו אותה בשתי ידיים", אמר גורם בקבוצה. 

"הכרטיס לאירופה בסכנה עכשיו. יש לנו את מכבי תל אביב ומכבי חיפה, משחקים מאוד לא קלים. המאבק עם באר שבע יהיה עד הסוף". ביקורת נמתחה בסיום על אופיר קריאף. הקשר שרק שלשום האריך חוזה, נפצע ולכן הוחלף, אך הטעות שלו שהובילה לשער של הפועל תל אביב גרמה גם לרוני לוי לאבד סבלנות על הספסל. "הוא עשה טעות קריטית ששינתה את פני המשחק, הוא יודע את זה ואכל את עצמו אחרי השער, אבל לא בגלל זה הוא הוחלף", סיכמו בקבוצה. 
 

 
גם הבלם דיוגו ורדסקה לא יצא נקי. "מה שהייתה היום זאת הפקרות בהגנה. לא יכול להיות שבכל מתפרצת נהיה כל כך חשופים", סיכמו השחקנים. ורדסקה היה סולידי מאז שהגיע לקבוצה, אבל בבית"ר חושבים שהוא יכול להציג יכולת הרבה יותר טובה. כרגע אין מחשבות לגביו, אבל אם לא ישפר את היכולת במועדון עשויים לעשות שינויים גם בעמדת הבלם.


בוזגלו חוגג על ורדסקה. ביקורת על הבלם (דני מרון)

 

בחדר ההלבשה לאחר המשחק הייתה אווירה רעה. "שחקנים שיחקו כאן בלי טיפת אכפתיות. אולי אסור לעלות עם הרכב כזה. עידן ורד רק חזר, אבל אולי היה צריך לפתוח כדי למנוע את הביזיון. משחק ההגנה לא היה קיים", אמרו. אחד השחקנים הווקאליים בחדר ההלבשה היה הבלם הותיק, טל בן חיים, שצעק על השחקנים בחדר ההלבשה: "כל השבוע המאמן עובד איתכם על דבר אחד, ואז באים למגרש ועושים משהו אחר. תגידו אתם בסדר?!" אמר הבלם לשחקנים "לא יכול להיות שניראה ככה". רוני לוי, שאמור להמשיך אם יביא את הקבוצה לאירופה, אמר בסיום כי המחצית הראשונה היא הגרועה ביותר שהייתה לקבוצה העונה. בבית"ר אמרו כי אין כוונה לערוך שינוי מיידי אך הציפיה של חוגג היא שהמאמן ישיג את הכרטיס הנחשק. 

במהלך השבוע הוא שם דגש על התקפות המעבר ודיבר על השער שהבקיעה הקבוצה נגד באר שבע, כשמסרה לא פחות מ-20 פעמים לפני שהכדור נגע ברשת. אתמול, המאמן התאכזב לא רק מהנעת הכדור אלא מחוסר ההשקעה של מספר שחקנים, שכמה מהם יירדו לספסל נגד מכבי תל אביב. בקבוצה סיפרו כי לוי נראה כעוס בסיום. לסביבתו הוא אמר: "זה היה מבחן עבור כמה שחקנים".


רוני לוי. מעוניין להתחזק בחלוץ, צריך להגיע לאירופה (דני מרון)
 

 
ללא קשר ליכולת של שלומי אזולאי, בבית"ר רוצים להתחזק בחלוץ והמנהל המקצועי יוסי בניון ימשיך בחיפושים ביחד עם המאמן. בבית"ר שוקלים את האופציה הזאת בעיקר לאור ההבנה שפציעה אחת עשויה לגבות מחיר יקר, כפי שראו אמש בחסרונו של עטר, ששבר את האצבע ונמצא בספק להמשך העונה: "עכשיו אנשים מבינים כמה משמעותי היה להביא את עטר וממן בינואר. בלעדיהם זאת נראית קבוצה אחרת לגמרי", אמרו בקבוצה. פרדי פלומיין שהפגין השבוע רצינות באימונים וחזר להרכב, שוב לא הרשים ולוי אמור לספסל אותו ביום שני. עלי מוחמד וחנן ממן יחזרו להרכב וכך גם מקס גרצ'קין, שאמור להיות כשיר. מנגד, קריאף ייבדק היום ובכל מקרה צפוי לרדת לספסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי