אוהד מכבי חיפה זרק טיטולים במתחם האימונים בכפר גלים

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | אודי ציטיאט

תחושות קשות בכרמל לאחר הפסד נוסף למכבי ת"א, שככל הנראה גמר את סיפור האליפות. אוהד הגיע למתחם בכפר גלים והפגין נגד היכולת. מהמועדון נמסר: "אקט מיותר". צפו בתמונה

(גודל טקסט)

יום קשה מאוד עובר על מכבי חיפה, שהפסידה אתמול (רביעי) בפעם השלישית העונה למכבי תל אביב במסגרת הליגה וככל הנראה איבדה את הסיכוי לזכות באליפות לראשונה מאז עונת 2010/11, זאת לאחר שהפער בין הקבוצות צמח ל-12 נקודות כשנותרו רק עוד שמונה מחזורים.

אוהד בודד של מכבי חיפה, שנקלט במצלמות האבטחה, הגיע היום למתחם האימונים בכפר גלים והשליך לכר הדשא טיטולים במחאה על היכולת של השחקנים העונה במשחקים נגד מכבי תל אביב. כידוע, הירוקים הפסידו לאלופה שלוש פעמים במהלך העונה וכאמור איבדו כמעט באופן סופי את הסיכוי לזכות בתואר הנחשק.

מכבי חיפה מסרה בתגובה לאירוע: "אקט מיותר של אדם אחד שאינו מזוהה או מייצג את מאות אלפי האוהדים שלנו. עם כל האכזבה העצומה והתסכול מאמש, השחקנים האלו הסבו העונה ויסבו בעתיד לא מעט רגעי אושר לאוהדים".

עיקר הביקורת במועדון ומחוצה לו הופנתה הבוקר אל עבר המאמן מרקו בלבול, כאשר הטענה המרכזית היא שהקבוצה שוב לא הגיעה מוכנה למאני טיים, הן ברמה המקצועית והן ברמה המנטלית. "בלבול ראוי להערכה רבה על כך שהחזיר את מכבי חיפה למאבק האליפות אך נראה שהוא לא מסוגל מעבר לזה", אמרו במועדון.

בכרמל עלו קולות רבים להחליף את המאמן, כאשר שמו של ברק בכר ממשיך לעלות כמועמד מוביל. ההחלטה הסופית תהיה כמובן של נשיא המועדון יעקב שחר, שאמנם נראה מאוכזב וכעוס מאוד במהלך המשחק אך ידוע כאחד שאינו נוהג לקבל החלטות פזיזות. ההערכה היא ששחר ימתין מספר שבועות אך הסיכויים של בכר, שפוטר באמצע העונה מהפועל באר שבע, בהחלט עלו.



הטיטולים שהושלכו בכפר גלים (פייסבוק)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי