בבאר שבע מקווים שבכר יסגור בחיפה. שחקנים: "בעטנו בדלי"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

החוזה הגבוה של המאמן הוא חלק מתכנית הנאמן לעונה הבאה. לצד הביקורת על היכולת ("לא מצליחים להגיע לבית"ר"), במועדון מזכירים שיוכלו להגיע לאירופה כבר בחצי הגמר. וארן עשוי לחתום השבוע

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע כבר ראו כיצד הפער מבית"ר ירושלים מצטמק לשתי נקודות בלבד, אבל הפועל חיפה קלקלה להם את התכניות והוכיחה עד כמה רחוק הפער בין היכולת שלהם העונה לבין העונות הקודמות.

הידיעה שהפועל תל אביב לא תשחק באירופה יכולה להוביל את באר שבע לשם גם דרך המקום הרביעי, אם החבורה של ניר קלינגר תזכה בתואר. הפועל תל אביב תארח את מכבי פתח תקווה בחצי הגמר הראשון ובמועדון יחזיקו לה אצבעות ללא קשר למשחק שלה מול בני יהודה. "ברור שרוצים להגיע לאירופה בזכות המקום השלישי והגביע, אבל יש לנו מספר אפשרויות לעשות את זה", אמרו במועדון.

"חבל מאוד שבעטנו בדלי אתמול. במקום לנצל את ההפסד של בית"ר, הקבוצה לא נראתה טוב ואנחנו לא מצליחים להגיע אליהם. יכולנו לספוג גם את השני והסיפור היה נגמר". אבוקסיס שלא היה מרוצה מהיכולת אתמול עשוי לחזור לשיטה בה פתח ברוב המשחקים – עם שלושה בלמים.


עשוי לחזור לשיטת שלושת הבלמים. יוסי אבוקסיס (מאור אלקסלסי)

ארנסטס שטקוס פתח אתמול על הספסל מאחר ובמועדון כבר מכינים את הקרקע לעזיבתו, אחר שהודיע כי הוא מסרב לקצץ. שיחות החלו עם אורן ביטון שמסרב לקצץ 50 אחוז. במקביל, באר שבע פתחה במגעים עם ניב זריהן אך טרם הגיעה להסכמות. אלטון אקולטסה ממתין לסיום המגעים עם קבוצתו הבלגית סנט טרוידן, כשבאר שבע הציעה לשאול אותו עם אופציה לרכישה.

אבל מעבר לשחקנים, בהפועל באר שבע מקווים שברק בכר יגיע למכבי חיפה, משום שמדובר בעלויות חוזה גבוהות מאוד ועל פי ההסכם שלו עם ברקת, הוא ימשיך לקבל שכר מהמועדון עד שימצא קבוצה אחרת. בכר הסכים לקצץ 30 אחוז, ועדיין, חלק מתקציב המועדון בנוי עליו.

אלונה ברקת שנפרדה השבוע מעובדי המועדון לא הגיעה למשחק אתמול. בסביבתה מקווים שהנאמן, עו"ד יצחק יונגר, יביא השבוע תוצאות נוספות ויצליח לקצץ לשחקנים נוספים. במועדון מקווים לסכם בסוף השבוע עם אנתוני וארן.


בהפועל באר שבע מקווים להגיע לסיכום עם אנתוני וארן עוד השבוע (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי