Sport1 Banner

רוני לוי ערך אסיפה קשה: "יש דרך להיראות. אל תהרסו את מה שבנינו"

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

לפני האימון, המאמן כינס את השחקנים על כר הדשא וזעם: "לא יכול להיות שבמשחק נגד יריבה כמו הפועל ת"א שחקנים לא ירוצו 11-12 קילומטרים. יש לנו הזדמנות להראות נגד מכבי ת"א שאנחנו ראויים למה שעשינו עד כה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי הסערה בסוף השבוע, במסגרתה הגיעו אוהדים לביתו של המאמן רוני לוי ומאוחר יותר גם לאימון הקבוצה בטדי, ערך המאמן אסיפת שחקנים קשה והעביר ביקורת על התבוסה להפועל תל אביב (3:0). נזכיר כי הקבוצה מהבירה עדיין ללא ניצחון בפלייאוף העליון.

עוד לפני תחילת האימון על כר הדשא כינס לוי, ביחד עם הצוות המקצועי, את השחקנים ואמר להם: "יש דרך להיראות על המגרש. לא יכול להיות שבמשחק מול יריבה כל כך חשובה כמו הפועל תל אביב, שחקנים לא ירוצו 11-12 קילומטרים. ביום שני יש לנו משחק מול הקבוצה הכי טובה וחזקה בארץ (מכבי תל אביב), זאת הזדמנות להראות שאנחנו ראויים למה שעשינו עד כה, אבל בתנאי שנשחק אמיתי, נראה את עצמנו רצים ורוצים בכל רגע נתון במשחק, אסור לכם לזייף"

 

לסיכום הוסיף המאמן: "עבדנו קשה כדי להגיע למקום השלישי המוביל לאירופה. בואו לא נהרוס את מה שבנינו עד עכשיו". כזכור, משה חוגג הבהיר בפוסט מיוחד שכתב שהצוות המקצועי ייקח אחריות אם לא יהיה שינוי ביכולת.

שחקני בית"ר מאוכזבים בבלומפילד (דני מרון)

עוד באותו נושא: רוני לוי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי