אלישע לוי: "ניצחון שייתן לנו ביטחון לקראת הפועל ב"ש"

אלישע לוי
אלישע לוי | דני מרון

אחרי ה-0:5 הגדול של בני יהודה, המאמן חושב על חצי גמר הגביע ומחמיא לצעירים: "לא כל אחד כובש בבכורה, אך סילבה יצטרך לעבוד קשה". אליאל פרץ אמר בתסכול: "לא קרה לי דבר כזה בחיים". מימר: "עשינו הכנה לקויה"

(גודל טקסט)

הניצחון הגדול ביותר של בני יהודה העונה הגיע ארבעה ימים לפני שהיא תתמודד בחצי גמר גביע המדינה נגד הפועל באר שבע. הכתומים של אלישע לוי פשוט דרסו את הפועל חדרה, השיגו 0:5 מהדהד הודות לשלושה שערים תוך שמונה דקות כבר בפתיחה – ליתר דיוק, אחרי 18 דקות לוח התוצאות בבלומפילד הראה 0:3 ובמחצית השנייה היו אלה סילבה בן ה-17 ולזמי שנעצו שני מסמרים נוספים בשער של אוסטין אג'ידה.


אלישע לוי
הודה שהוא כלל לא ציפה לכך ואמר בסיום: "הכל התחבר לנו. לא חזרנו טוב מפגרת הקורונה והמטרה שלנו היא בהחלט חצי גמר הגביע, אבל היום עשינו צעד משמעותי – מי שהיה צריך לנוח, נח ואנחנו בכושר טוב לפני משחק מאוד חשוב. זה משחק שצריך לתת לנו ביטחון לקראת הפועל באר שבע ולהוכיח לנו שאנחנו מסוגלים. מקווה שנגיע לגמר".

על שער הבכורה של סילבה בן ה-17: "התברכנו בצעירים טובים, יש כמה מקבוצת הנוער שמתאמנים איתנו. לגבי סילבה, לא כל אחד כובש בהופעת הבכורה והוא יצטרך להמשיך לעבוד קשה ואם הוא ימשיך כך אז לפניו עתיד טוב".


אלישע לוי. חמישייה לפני חצי גמר הגביע (אודי ציטיאט)

בצד המפסיד, שרון מימר אמר בצער בסיום: "זו לא חדרה שאני מכיר ולא חדרה שאני רוצה לראות. ניסינו להתגבר על העייפות כי שיחקנו פעמיים בשלושה ימים וזה משהו שאנחנו לא יכולים לעשות בעקבות ההכנה הלקויה שלנו. נצטרך להיות חדרה האמיצה וזו שמכבדת את עצמה וזה מה שנעשה השבוע כדי לתקן".

אם הוא ראה את ה-5:0 מגיע: "מבחינת כדורגל וטקטיקה לא, אבל מבחינת עייפות ציפינו לזה. חזרנו הכי מאוחר מכל הקבוצות וקיבלנו שני משחקים בשלושה ימים, שזה משהו שמאוד קשה לשחקנים לעשות. נצטרך לטפל בזה".

כוכב הפועל חדרה, אליאל פרץ, היה נראה מתוסכל מאוד בסיום ואמר בקצרה: "לא קרה לי דבר כזה בקריירה. באנו בלי חשק, כמו נגד נס ציונה רק ששם עוד הצלחנו לחזור. אני מתבייש בשביל כולנו, בשביל העיר ובשביל האוהדים. זה לא אמור לקרות ואני מקווה שנצליח בשבוע הבא לתקן את זה. הייתה לנו עונה טובה ועלינו להמשיך אותה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי