אבוקסיס מתלבט לגבי המערך בחצי הגמר. ביקורת על המחליפים

שחקני הפועל ב"ש מאוכזבים
שחקני הפועל ב"ש מאוכזבים | דני מרון

בב"ש מאוכזבים מהיכולת לקראת חצי גמר הגביע: "בצורה הזאת לא נעפיל לגמר". שהר, ויטור ואקולטסה יחזרו להרכב וגם לויטה יפתח בין הקורות. הנאמן יקדם את המגעים עם זריהן ואורן ביטון אחרי בני יהודה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע פספסו אתמול (שבת) הזדמנות נוספת להתקרב לבית"ר ירושלים. הקבוצה של יוסי אבוקסיס הייתה יכולה להתקרב עד כדי נקודה אחת לפני משחקה של הקבוצה של רוני לוי מול מכבי תל אביב, אבל באר שבע סיימה ב-0:0 מול הפועל תל אביב במשחק שהיה סוג של מופע חימום עבורן לפני חצי גמר הגביע.

שחקנים כמו בן שהר, אלטון אקולטסה ומיגל ויטור יחזרו להרכב. גם אוהד לויטה יפתח בין הקורות במשחק הזה ודויד סימאו אמור גם הוא לפתוח. אבוקסיס ערך תשעה חילופים בהרכב והודה כי עשה זאת כדי לשמור את השחקנים רעננים לקראת חצי הגמר בעוד שלושה ימים מול האקסית. גם מרואן קבהא נמצא כעת בתכנית ההרכב. "חלק גדול מהמחליפים פשוט אכזבו אתמול. בצורה הזאת לא נעפיל לגמר", אמרו.

הנאמן, עו"ד יצחק יונגר, ינסה לקדם אחרי חצי גמר הגביע את המגעים עם מספר שחקנים, בניהם ניב זריהן ואורן ביטון. השחקן היחיד שאיתו מתנהל כרגע משא ומתן במטרה לחתום על המסמך הוא אנתוני וארן. לגבי אלטון אקולטסה, במועדון הציעו לסנט טרוידן לשאול אותו עם אופציית רכישה אך טרם קיבלו אישור למתווה הזה.


יחזור לשער בחצי גמר הגביע. אוהד לויטה (הפועל באר שבע, רשמי)

יוסי אבוקסיס עדיין מתלבט באיזה מערך לפתוח מול האקסית, בני יהודה. הקבוצה אינה מטיבה לשחק בשני המערכים, עם שניים ושלושה בלמים. "בטוחים שיוסי מתרגש, לא כל יום אתה פוגש את האקסית שאתה זכית בגביע המדינה", אמרו בבאר שבע. במועדון הוחלט שלא לצאת למלון עד המשחק. אבוקסיס הודה אתמול כי: "היו לנו רגעים של קבלת החלטות, בעיקר בחלק ההתקפי שנצטרך לשפר".

שיר צדק הוסיף: "היו במשחק חלקים טובים ופחות טובים, אבל אנחנו עם הפנים לחצי גמר הגביע ורוצים לעשות את ההכי טוב שלנו. בגביע בשלבים הקרובים אין פייבוריטיות. נצטרך לשפר מה שצריך, להכין את עצמנו פיזית ומנטלית לקראת המשחק".

"נצטרך לשפר מה שצריך". שיר צדק (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי