יש עתיד: סילבה קאני חתם לשלוש שנים בבני יהודה

סילבה קאני
סילבה קאני | בני יהודה תל אביב

שחקן ההתקפה בן ה-17 שכבש בבכורה שלו בליגת העל בניצחון 0:5 על הפועל חדרה, ימשיך במועדון עד 2023: "זו הגשמת חלום עבורי אבל אני רק בתחילת הדרך, עליי להחזיר על האמון"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה רצתה להיות גם השנה בפלייאוף העליון אך כשלה במשימה. בכל מקרה, במחזור השני בפלייאוף התחתון היא תיקנה את הרושם בחזרה הגנרלית לקראת חצי גמר הגביע, כאשר הביסה 0:5 את הפועל חדרה במשחק נפלא. סילבה קאני הצעיר בן ה-17, שנתון 2003 ושחקן נערים א', עלה מהספסל וכבש את השער הרביעי. היום (שני) הוא חתם על חוזה לשלוש שנים נוספות בקבוצה.

 
סילבה הנרגש אמר: "זו הגשמת חלום עבורי אך ברור לי שאני רק בתחילת הדרך ועליי לעבוד קשה בכל אימון על מנת להתקדם ולעזור לקבוצה בשנים הקרובות. אני רוצה להודות להנהלה ולצוות המקצועי על המעטפת התומכת. אעשה הכל על מנת להחזיר להם על האמון". מזה כחודשיים שסילבה התאמן עם הקבוצה הבוגרת.

"התברכנו בצעירים טובים", אמר אלישע לוי לאחר הניצחון על חדרה, ואין ספק שזה הקו הברור של הקבוצה משכונת התקווה. לפני שלושה ימים, כזכור, האריך החלוץ הצעיר והמוכשר רועי בן שמעון (19) את חוזהו בחמש שנים. ביום רביעי תפגוש הקבוצה את הפועל באר שבע בחצי גמר הגביע ותרצה לשמור על התואר שלה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי