אורן גולן: "מעולם לא הפסדתי 5:0, נחשוב מי ימשיך איתנו"

אורן גולן
אורן גולן | אודי ציטיאט

המנהל המקצועי של הפועל חדרה הודה בתוכנית הספורט של רדיו 103FM כי לקח קשה את התבוסה לבני יהודה: "חשוב לנו להבהיר שדבר כזה לא יחזור, המשחק נגד כפ"ס יהיה כמו גמר גביע"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה רשמה את התבוסה הקשה ביותר מאז חזרתה לליגת העל עם 5:0 כואב לבני יהודה. המנהל המקצועי אורן גולן היה לא מוכן לעבור על כך בשתיקה והבהיר בתוכנית הספורט של רדיו 103FM שאם היכולת הירודה תימשך, עתידם של מספר שחקנים כלל לא יהיה בטוח בעונה הבאה.

"אני חמש שנים מנהל את המועדון ומעולם לא הפסדתי 5:0 לשום קבוצה גם למכבי תל אביב הגדולה הפסדתי רק 4:0 וקיבלתי את זה". פתח אורן גולן את דבריו, "בסופו של דבר יש גאוות מועדון ובאופן אישי כל שחקן כאן מיצה את המועדון באופן אישי, אני לא מאמין בקנסות, אבל נחשוב מי ימשיך הלאה כי לקחנו מאוד קשה את מה שקרה. מה שחשוב לנו להבהיר שדבר כזה לא יחזור על עצמו והפלייאוף הזה הוא לא בשביל להתבזות, יש לנו את כפר סבא בשבת והמטרה היא להיראות אחרת מאוד מהר".

גם הפועל תל אביב הובסה העונה בתוצאה זהה על ידי מכבי חיפה: "אני הפסדתי לבני יהודה ולא למכבי חיפה. אנחנו לא פחות טובים מהם, אבל אנחנו לא מוכנים לקבל את זה וזה חריג. מה שחשוב לנו זה לשים דגש שזה רק חד פעמי ואסור שזה יחזור על עצמו".


"חדרה הייתה בכושר שיא לפני הקורונה" (אריאל שלום)

מה לדעתך יסתיים נגד כפר סבא: "חד משמעי שהפועל חדרה תבוא לשחק על הכבוד שלה, ההתייחסות תהיה כמו בגמר גביע המדינה. אנחנו לא חזרנו טוב מהפגרה, היינו בכושר שיא. המשחק נגד הפועל תל אביב היה הכי טוב שלנו, אבל עכשיו חזרנו חלודים. גם נס ציונה לא שיחקנו טוב וחזרנו רק בדקה ה-96 וזה סימן לא טוב עבורנו".

הפועל חדרה תמשיך לקבל תמיכה: "העירייה תתמוך בהפועל חדרה גם בשנה הבאה, הסכומים יהיו יותר נמוכים, אבל התמיכה תישאר. לגבי האצטדיון? יהיה בוודאות מגרש בחדרה, אני מקווה שבשנתיים הקרובות. אני שמכיר את חדרה יודע שהעיר חנכה אולם כדורסל חדש לפני ארבעה חודשים ב-36 מיליון שקלים".


"המשחק נגד הפועל כפר סבא יהיה כמו גמר גביע" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי