איביץ': "שכטר מקופח? עובדה שאתם שואלים אותי"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב דיבר אחרי ה-0:0 נגד בית"ר ירושלים: "אני לא מודאג, אבל צריך לדבר עם השחקנים". לאחר מכן סירב להתייחס לנפילות של החלוץ ברחבה: "לא תפקידי לדבר על זה". צפו בחגיגות האוהדים בת"א

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

נראה שבמכבי תל אביב כבר חושבים על העונה הבאה. אחרי שמכבי חיפה שוב לא ניצחה, מכבי תל אביב הייתה יכולה להגדיל את הפער בפסגה ל-14 נקודות. אבל לא הצליחה לכבוש נגד בטדי נגד בית"ר ירושלים, שהייתה לא פחות טובה ממנה וסיימה ב-0:0 שהשאיר את הפער על כנו ועדיין הותיר בחיים את החלום לסיים את העונה בלתי מנוצחים.

בנושא שלא קשור לכדורגל, פרט להתקבצות האוהדים של בית"ר מחוץ לאצטדיון, גם אוהדי מכבי תל אביב תכננו לראות את המשחק יחדיו. בין 350-400 אוהדים תכננו צפייה באיזור חוף הבננה ביץ'. המשטרה פיזרה את ההתקלות והאוהדים צעדו לכיוון אלנבי, רוטשילד קינג ג'ורג ודיזינגוף סנטר ועדיין לא ברור איך יגיבו לכך במשרד הבריאות.

מאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ' אמר בסיום: "אני לא מודאג. אחרי שני משחקים טובים הפעם לא פתחנו את המשחק כמו שצריך. נצטרך לדבר עם השחקנים כדי להבין מדוע לא הגיעו למצבים. אבל הכל בסדר, זה חלק מהכדורגל".

ציפה ליותר. ולדימיר איביץ' (דני מרון)

האם אתה חושב שהשופטים בכוונה לא שורקים נגד העבירות על איתי שכטר: "אם שואלים אותה את זה, כנראה שהרבה חושבים על זה ואני לא צריך לדבר. אני המאמן זה לא התפקיד שלי להתייחס לזה".

הקפטן שרן ייני הוסיף: "אני חושב שלא היה משחק גדול שלנו, חבל. אנחנו מאוד רצינו לנצח. אמנם לא ספגנו, אבל זה לא מספיק בשבילנו ואני מקווה שבמשחק הבא ניראה יותר טוב. כן זה חשוב לנו מאוד להיראות טוב מבחינה הגנתית ושאנחנו יכולים לשבור עוד שיאים, אבל מה שחשוב זה התכל'ס, להיות דומיננטיים לכבוש שערים והצליח".

"כיף לחזור, נעדרתי ליותר מדי זמן. אני נהנה מכדורגל ואני רוצה לשחק לאורך הרבה שנים ולהיות חלק מהעונה המדהימה הזאת ולשחק כמה שיותר. בית"ר אף פעם לא משחק קל, ציפינו למשחק אחד שיבואו וילחצו אותנו בטירוף, הם קצת הלכו יותר אחורה, לכן היה לנו קשה להגיע למצבים. אבל במשחקים כאלה צריך למצוא את הפתרונות".

 


"ציפינו למשחק שונה מבית"ר ירושלים". שרן ייני (דני מרון)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי