רוני לוי: "אני יודע שבניון מרוצה, יכול להיות שבעל הבית פחות"

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים לאחר ה-0:0 מול מכבי ת"א: "יכולנו להשיג יותר". על עתידו: "לא יודע בדיוק מה הצד של ההנהלה". ההפגנה מול ביתו: "ממש לא מתאים ומיותר". עשרות אוהדים קיללו את דן איינבינדר

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי תבוסה מהדהדת 3:0 להפועל תל אביב, בית"ר ירושלים ורוני לוי חזרו הערב (שני) לאצטדיון טדי וסיימו ב-0:0 מול מכבי תל אביב. בין התבוסה לאדומים ועד למפגש מול האלופה, הירושלמים עברו ימים לא פשוטים ובעיקר המאמן, כאשר אוהדים הגיעו להפגין מחוץ לביתו  וגם בסיום המשחק המשיכו באותו קו. עשרות אוהדים המתינו מחוץ לאצטדיון וקיללו את דן איינבינדר. הקשר לא נכלל בסגל וספג קללות בזמן שיצא לרכבו.

לאחר התיקו המאופס מול הקבוצה של רוני לוי התייחס לוי למשחק ואמר: "אני חושב שיכולנו להשיג יותר במשחק הזה. שיחקנו מול קבוצה מאוד חזקה שמאוד קשה להגיע נגדה למצבים. מכבי ת"א עומדת טקטית מעולה, הצלחנו למצוא את הפרצות והגענו למצבי כיבוש, אך לצערי לא עשינו את זה. מנענו מהם להגיע לשער. המשחק שלנו היה בסדר, התוצאה קצת פחות".

האם הוא רוצה להישאר לעונה נוספת למרות שנראה שמשה חוגג לא מרוצה ממנו: "אני חושב שזה לא הזמן שלי להתעסק בזה. המטרה של הקבוצה היא להגיע לאירופה ואני עושה את המקסימום כדי שהיא תעשה את זה. בסוף העונה נחשוב, כל אחד יעשה את כל מה שטוב בשבילו ונקבל החלטות. לכל צד יש את הרצונות שלו. אני לא יודע בדיוק מה הצד של ההנהלה, אני בדרך כלל מדבר עם יוסי בניון בכל יום ואני יודע שהוא מרוצה. יכול להיות שבעל הבית פחות מרוצה, אבל אני לא שמעתי את זה ממנו, נהפוך הוא – שמעתי שהוא מחזיק ממה שאני עושה. נעשה את מה שטוב לשני הצדדים, למרות שיהיה לי חוזה לעונה הבאה אם נגיע לאירופה".


יוסי בניון ומשה חוגג (דני מרון)

הימים האחרונים וההפגנה מול ביתו: "כשאתה מתבגר אתה לומד להתנתק. הגיל מעדן אותך, מרכך אותך ונותן לך יותר ניסיון. יש ימים שאתה מפסיד ואתה מקבל בראש ואתה לומד פחות לשמוע את הקולות ולקרוא מה כותבים. מתרכזים בעבודה ומתרכזים בעשייה והשתדלתי לעשות את זה. איך זה שמגיעים אליי הביתה? אני חושב שזה ממש לא מתאים ומיותר".

עידן ורד הוסיף: "באנו אחרי שלא נראינו טוב מול הפועל ת"א. ידענו שאנחנו צריכים לבוא ולתת 100% מההתחלה ועשינו את זה. אני אף פעם לא מרוצה מ-0:0, אבל בסדר. אין בעיה שלא הולך לך הפס או הבעיטה או הדריבל – אבל כל אחד צריך לתת הכל, וזה לא קרה ביום שלישי האחרון. כשכולם נותנים אז אין תלונות לאף אחד".


עידן ורד עם הכדור (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי