עדי נמני מועמד להפועל חיפה, סילבסטר ימשיך?

עדי נמני
עדי נמני | דני מרון

המגן, שעזב את הפועל רעננה, מוערך על ידי סילבס שאימן אותו בעבר ועשוי להצטרף. יואב כץ על הסלובקי: "חלוץ טוב, נשמח שיישאר". וגם: האם חוזהו של קפילוטו יוארך אוטומטית?

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי ה-2:2 בדרבי מול מכבי חיפה ביום ראשון האחרון, שחקני הפועל חיפה זכו לשני ימי מנוחה ומחר (רביעי) יחלו בהכנות להתמודדות מול הפועל תל אביב ביום ראשון. במועדון מחפשים ניצחון ראשון בפלייאוף העליון ובמקביל כבר חושבים על העונה הבאה. לא מעט שיחות מתנהלות בין חיים סילבס לבעלים יואב כץ, ואמנם המאמן טרם חתם רשמית על חוזה לעונה הבאה – אך נראה שזה רק עניין של זמן עד שתצא הודעה רשמית על המשך ההתקשרות.

בקבוצה כבר הודיעו על מימוש האופציה על מיקי סירושטיין. דור מלול וניסו קפילוטו מחזיקים בסעיף שחוזיהם יוארך אוטומטית במידה שישחקו ב-70% מהמשחקים העונה. המגן הימני כבר עמד בהתניה זו, בעוד לבלם חסרים שני משחקים כדי להגיע ליעד וההערכה כי שהוא ימשיך בעונה הבאה. מעבר לכך, בצד האדום של הכרמל גם חושבים על מועמדים ולספורט1 נודע כי אחד מהם הוא עדי נמני.

המגן עזב את הפועל רעננה בטונים צורמים לפני כשבועיים והפך לשחקן חופשי. השחקן בן ה-28 התאמן תחת סילבס בקבוצה מהשרון והמאמן מעריך אותו מאוד, כשגם העובדה שהוא יכול לשחק במספר עמדות בחלק האחורי מגבירה את העניין בו.


חיים סילבס (דני מרון)

מעבר לכך, יואב כץ אישר שאינו פוסל את האפשרות שהחלוץ יאקוב סילבסטר יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה ואמר: "מדובר בחלוץ טוב שכבש שערים מכריעים בליגה הסדירה. אנחנו מקווים שהוא יחזור לכבוש גם בפלייאוף ונשמח אם הוא יישאר אצלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי