הפועל ת"א התלוננה להתאחדות: "למכבי פ"ת היה קהל"

אבי לוזון
אבי לוזון | אודי ציטיאט

המועדון האדום שלח מכתב ליו"ר אורן חסון ודרש לבדוק מדוע אושרה כניסת אנשים לאצטדיון מעבר לכמות המותרת: "הוחלט להעמידנו לדין בגין המשחק מול בית"ר, האם בית הדין ישכיל להעמיד לדין גם את ההתאחדות?"

(גודל טקסט)

אנשי הפועל תל אביב התאכזבו אתמול (שלישי) לא רק מההפסד 2:0 וההדחה מגביע המדינה. האדומים יצאו מהמשחק כעוסים גם מכיוון שלטענתם, ביציעי נכחו אוהדים של מכבי פתח תקווה. היום המועדון שלח מכתב ליו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון, בו דרש לבדוק האם התאפשרה כניסה של אנשים מעבר לכמות המותרת למשחק חצי הגמר.

"ברצוננו להסב את תשומת לבך למחדלים שהתרחשו אמש במשחק שנערך באצטדיון בנתניה והיה תחת ניהולה ופיקוחה של ההתאחדות לכדורגל", נכתב בפתיחת המכתב של הפועל תל אביב. "מספר ימים לפני המשחק התבקשנו (כמו בכל משחק בתקופת הקורונה) להעביר רשימות מצומצמות של בעלי תפקידים שיורשו להיכנס לתחומי האצטדיון, תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות, בהן אפשרות לרשום עד 10 חברי הנהלה בלבד אשר יורשו להיכנס ליציע היהלום באצטדיון. למרות זאת, ביציע נכחו הרבה יותר אנשים מהכמות המותרת, רובם כמובן אוהדי מכבי פתח תקווה.

"למעשה, אם נפשט את טענתנו, למכבי פתח תקווה היה קהל במשחק הזה – ולהפועל תל אביב לא. אנו מביעים בפניך את אכזבתנו העמוקה ודורשים לבדוק מי אישר כמות כזו של קהל, במשחק שהוגדר כמשחק ללא קהל. בהחלטה אשר נוגדת את ההנחיות והמתווה שאושר ע"י משרד הבריאות.

"כזכור, הוחלט כי קבוצתנו תועמד לדין בגין המשחק בבלומפילד מול בית"ר ירושלים, בו נטען ע"י המשקיף כי הותרה כניסתם של כמות אנשים הנוגדת את התקנון, כאשר הביקורת מופנית כמובן באופן ישיר למועדון, זאת על אף שעמדנו בכל ההנחיות ולא התרנו כניסה של אנשים מעבר למגבלות. האם במקרה של מחדל לכאורה במשחקי הגביע, בית הדין של ההתאחדות לכדורגל ישכיל להעמיד לדין גם את ההתאחדות לכדורגל? בתום בדיקת הנושא והמחדלים שהוזכרו, נבקש שהמסקנות יועברו אלינו. אנו מצפים שמקרים כאלה לא יחזרו בעתיד ויתרה מכך, כולנו תקווה שבגלל המחדל הזה, הליגה לא תיפסק".

שחקני מכבי פ
שחקני מכבי פ"ת. שיחקו עם קהל? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי