דגני: "אף אחד לא הולך לים". בזוגלו: "מההפסדים הכואבים בקריירה"

אוראל דגני
אוראל דגני. לא יוותר על שקל | אודי ציטיאט

קפטן הפועל תל אביב פרסם ברשתות החברתיות פוסט אחרי ה-2:0 למכבי פ"ת וההדחה הכואבת מהגביע: "כל כך רצינו להיות בגמר. כל שחקן ייתן 100% עד לסיום העונה". הקשר: "מרגיש אחריות גדולה כלפי השחקנים הצעירים"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

דווקא אחרי עונה טובה מבחינת הקבוצה ובעיקר כשהיא נמצאת במומנטום חיובי עם תחילת הפלייאוף העליון, הפועל תל אביב ספגה אמש (שלישי) מכה כואבת, כאשר הפסידה 2:0 למכבי פתח תקווה בחצי גמר גביע המדינה. האדומים כבר פנטזו על תואר ראשון מאז 2012, אך מוליכת הליגה הלאומית של גיא לוזון סיפקה משחק נהדר ועלתה בצדק לגמר.

קפטן הקבוצה, אוראל דגני, פרסם היום פוסט מרגש בטוויטר תחת הכיתוב "אף אחד לא הולך לים", בו פנה לאוהדים והבהיר כי ההדחה כואבת מאוד אך לקבוצה עדיין יש על מה לשחק עד לסיום העונה ושכל השחקנים ייתנו הכל.

"אכזבה, אכזבה ענקית", פתח את דבריו הבלם. "כל כך רצינו להיות שם ולשמח אתכם, אין אחד שלא רצה, תאמינו לי. עשינו טעויות שלא הצלחנו לתקן וכולנו עצובים, עצובים מאוד. אבל לא בגלל המשחק אתמול אני מעלה את הפוסט הזה, אני מעלה אותו בגלל המשחק מול הפועל חיפה והמשחקים הבאים עד לסיום העונה".

דגני המשיך: "הבנתי שיש כל מיני דיבורים בסגנון 'אין להם על מה לשחק', 'רק רוצים לגמור את העונה' וכו'. שטויות. כל שחקן כדורגל, בטח בהפועל ת"א, מחויב לתת 100% מעצמו בכל משחק ומשחק וכך נעשה עד סיום העונה. כקפטן, אני אדאג לכך. אנחנו רוצים שתמשיכו ליהנות מלראות אותנו ונעשה הכל כדי לשמח אתכם כמה שניתן. עשינו השנה שינוי משמעותי עם החזרת הקבוצה לפלייאוף העליון ולחצי גמר הגביע, הדרך הזו לא נגמרה אתמול ונמשיך ללכת בה עד שנגיע למטרות שכולנו חולמים עליהם".

גם מאור בוזגלו פרסם הודעה ברשתות החברתיות: "אני בטוח שיהיו כאלה שיאהבו את זה ויהיו כאלה שלא. במהלך השנים, אף פעם לא דיברתי רק על ההצלחות שלי והיום אני חייב לשתף אתכם. בכל זאת, זה אחד ההפסדים הכואבים שהיו לי בקריירה ואני מרגיש אחריות גדולה כלפי השחקנים הצעירים בקבוצה שנמצאים בתחילת דרכם. וכמובן כלפי המועדון והקהל.‎

"נכון, הלב כואב, אבל רק ממשחקים כואבים כאלו אנחנו לומדים יותר, מתחזקים יותר. מהאכזבות הקשות אנחנו בונים את האופי שלנו. בכדורגל, תמיד יש רגעים לא צפויים ומצבים קשוחים שצריך להתמודד איתם ועוד יהיו להם כאלה לא מעט במהלך הקריירה. ‎צריך לשמור על ראש מורם להמשיך לעבוד קשה ולהסתכל קדימה", סיכם בוזגלו.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

‎אני בטוח שיהיו כאלה שיאהבו את זה ויהיו כאלה שלא. במהלך השנים, אף פעם לא דיברתי רק על ההצלחות שלי והיום אני חייב לשתף אתכם. בכל זאת, זה אחד ההפסדים הכואבים שהיו לי בקריירה ואני מרגיש אחריות גדולה כלפי השחקנים הצעירים בקבוצה שנמצאים בתחילת דרכם. וכמובן כלפי המועדון והקהל. ‎ נכון, הלב כואב. אבל רק ממשחקים כואבים כאלו אנחנו לומדים יותר, מתחזקים יותר. מהאכזבות הקשות אנחנו בונים את האופי שלנו. בכדורגל, תמיד יש רגעים לא צפויים ומצבים קשוחים שצריך להתמודד איתם ועוד יהיו להם כאלה לא מעט במהלך הקריירה. ‎צריך לשמור על ראש מורם להמשיך לעבוד קשה ולהסתכל קדימה

A post shared by מאור בוזגלו (@buzaglomaor_11_official) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי