"בא לי לבכות כשאני חושבת על אשתו של השחקן שלכאורה נשוי"

מתחם האימונים מכבי תל אביב
מכבי תל אביב | ספורט1

אשת כדורגלן מליגת העל לספורט1: "אם הפרשה תתברר כנכונה, הם רק מצדיקים את הסטיגמה שכדורגלנים הם טיפוסים בוגדניים". אשת כדורגלן נוספת: "טמטום, אין מילה אחרת"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

פרשת "הכדורגלנים והקטינות" ממשיכה להעסיק את עולם הכדורגל. כידוע, הבוקר (חמישי) נבדק במשטרת ישראל חשד לפיו שני שחקנים בכירים מקבוצת מכבי תל אביב, קיימו יחסי מין עם שתי קטינות בנות פחות מ-16. לאחר שפורסמו אתמול בלילה שמות שני השחקנים בוואטסאפ והשמועות התפשטו כמו אש בשדה קוצים, נשות הכדורגלנים נותרו המומות מהסיפור הזה. "אם הדבר הזה יתברר כנכון, הם רק מצדיקים את הסטיגמה שכדורגלנים הם טיפוסים בוגדניים וחבל, כי לא כולם כאלה", אמרה אחת הנשים שבעלה משחק בליגת העל.

עוד תגובות שהגיעו למערכת, דווקא תמכו בשחקנים שייתכן ועשו זאת בתום לב: "הבנות האלה בשיא התמימות וההתלהבות העלו את הדברים לרשת או שלחו לחברות שלהן. זה מה שקורה בשנת 2020, אי אפשר לברוח, הכל בסוף מגיע לרשתות החברתיות ורץ בקבוצות הוואטסאפ. מה הם היו אמורים לעשות, לבדוק להן תעודות זהות? זה ברור שכל מה שנעשה שם קרה בהסכמה, והיום אי אפשר לדעת אם מישהי היא בת 25 או 16, כולן נראות עשור מעל הגיל שלהן, על אחת כמה וכמה אם הן מספרות שהן יותר מבוגרות כמו שהבנתי שקרה המקרה הספציפי הזה".

"אין לי מה להגיד, פשוט טמטום ואין מילה אחרת מלבד הזייה", התייחסה אשת כדורגלן נוספת לעובדה שאחד השחקנים שכביכול שמו נקשר לפרשה, לכאורה נשוי עם ילדים. "יש לעשות מעשה, ויש לעשות את זה כשאתה מפורסם והשם שלך מוכר כמעט בכל בית בישראל. אני רק חושבת על אשתו ובא לי לבכות". נציין כי ההאשמות המיוחסות לשני השחקנים עדיין בגדר שמועה והעובדות נמצאות בבדיקה במשטרת ישראל. כמו כן, התגובות שהגיעו למערכת מתייחסות לדברים אך ורק במידה ואכן קרו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי