עורכי הדין של השחקנים: "ממתינים לזימונם לחקירה, אנו מחזיקים בגרסא איתנה"

אבשלום ששוני
אבשלום ששוני | אבשלום ששוני

עדי כרמלי וינון היימן, שנשכרו על ידי החשודים ממכבי תל אביב, פרסמו הודעה לתקשורת: "ידם לא הייתה במעל ולא דבק רבב בהתנהגותם. אנו מתכוונים להציג למשטרה את כל הראיות"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

פרשת הכדורגלנים והקטינות, אשר נחשפה על ידי אלמוג בוקר מחדשות 13, ממשיכה לעורר הדים בכדורגל הישראלי ובמדינה כולה. אחרי שנודע כי מדובר בשחקני מכבי תל אביב ומשטרת ישראל הכריזה כי היא פתחה בבדיקה, עורכי הדין עדי כרמלי וינון היימן, אשר נשכרו על ידי שני כדורגלני האלופה, הוציאו הודעה לתקשורת.

"אנחנו ממתינים לזימונם לחקירת משטרה, אנו מחזיקים בגרסא איתנה", נמסר מעורכי הדין שהוסיפו: "ידם לא הייתה במעל ולא דבק רבב בהתנהגותם. אנו מתכוונים להציג למשטרה את כל הראיות". השחקנים צפויים להגיע לאימון מכבי תל אביב לקראת משחק הליגה הקרוב מול הפועל באר שבע.

כידוע, בסביבתם של שני השחקנים טוענים כי בידיהם הוכחות לפיהן הנערות אמרו להם שהן בנות יותר מ-18, מה שיכול לסייע להם בהמשך החקירה. מוקדם יותר היום מסרה מכבי תל אביב הודעה רשמית משלה: "המועדון מודע לפרסומים באמצעי התקשורת ועוקב אחר ההתפתחויות. בשלב זה לא נגיב מעבר לתגובה זו".

במסגרת הפרסום, תחת הכותרת "הכדורגלנים והקטינות", במכבי תל אביב ובבית הספר התיכון שבהן התלמידות לומדות, כידוע בודקים חשד לפיו שני שחקנים בכירים קיימו יחסי מין עם שתי קטינות בנות פחות מ-16. הארבעה, על פי הטענות, נפגשו באירוע ובשלב מסוים הנערות הגיעו לביתו של אחד השחקנים ושם קיימו יחסי מין.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי