רעננה עשויה לרדת מול ק"ש: "נגלה אחריות עד הרגע האחרון"

אייל לחמן
אייל לחמן | דני מרון

אם תפסיד (שבת ב-20:00), הקבוצה מהשרון תסיים מעשית את דרכה בליגה הבכירה ארבעה מחזורים לפני תום העונה. לחמן: "אם ציפו לדעיכה מצידנו, לא כך הם פני הדברים"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)
אייל לחמן קיווה להיות המושיע של הפועל רעננה בפלייאוף התחתון אחרי שנים ארוכות בהן לא עבד בליגת העל, אולם שתי הופעותיו הראשונות על הקווים לא הסתיימו כפי שציפה והקבוצה מהשרון עלולה לרדת באופן מעשי לליגה הלאומית כבר בסיום המחזור הקרוב, אחרי שבע עונות ברציפות בליגת העל.

אם רעננה תפסיד לקריית שמונה באצטדיון רמת גן (שבת ב-20:00), הפער בין הקבוצות יעמוד על 12 נקודות לטובת הקבוצה הצפונית כשנותרו עוד ארבעה מחזורים, כאשר גם הפרש השערים של לחמן וחניכיו נחות משמעותית (מינוס 27 לעומת מינוס 10 של קריית שמונה).

כזכור, בבכורה שלו כמאמן הפועל רעננה, לחמן כבר הוליך 0:2 בחוץ מול מ.ס אשדוד, אך החבורה של רן שמעון הפכה את התוצאה והנחילה לאורחת הפסד צורם. במחזור החולף, רעננה כבר נכנעה ללא תנאי לכפר סבא ונותרה עמוק במקום האחרון כאשר במאזנה תשע נקודות פחות מאשר לקריית שמונה, אותה היא כאמור תארח למשחק ההזדמנות האחרונה.

למרות המצב, לחמן סירב להרים ידיים: "אם ציפו לדעיכה מצידה של רעננה, לא כך הם פני הדברים. הכוונה היא לגלות אחריות עד לרגע האחרון, ופירושה של אחריות זה גם להיות מחויבים במשחק ההגנה ולהפסיק עם המגמה של ספיגה מרובה. עם כמות מזערית של ניצחונות מתחילת העונה הגיע הזמן שרעננה גם תשאף לנצח ולשחק בכל הרצינות עם הראש למעלה כמו ספורטאים – עד השנייה האחרונה".


אייל לחמן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי