ניב זריהן לא הופיע לאימון. אבוקסיס לשחקנים: "עשיתם לנו התקפי לב"

ניב זריהן
ניב זריהן | לירון מולדובן‎

במועדון יצרו קשר עם השחקן שטען: אני סובל מכאבי שיניים. לספורט1 נודע כי ביום שני תפוג האופציה בחוזה שלו והוא עשוי לעזוב עוד לפני סיום העונה. המאמן ערך אסיפה לקראת מכבי

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

שחקן הפועל באר שבע, ניב זריהן, לא הופיע לאימון הקבוצה שנערך היום (שישי). השחקנים דווחו כי השחקן אינו חש בטוב ולכן לא הגיע למתחם. מתברר כי זריהן הודיע להנהלת הקבוצה שהוא סובל מכאבי שיניים.

יחד עם זאת, במועדון היה מי שקשר זאת לעיכוב במגעים מולו. לספורט1 נודע כי ביום שני הקרוב, ערב המשחק מול מכבי תל אביב, תפוג האופציה בחוזה של זריהן. המשמעות היא פשוטה – אם באר שבע לא תודיע לשחקן שהוא ממשיך בקבוצה, הוא יעזוב מיידית וייתכן שלא יישאר גם למשחקים הנותרים.

בעקבות הפרסום בנוגע לפערים עם מרואן קבהא, במועדון צפויים להזמין את הקשר לשיחה. בשלב זה, טוענים במועדון, הוא מסרב לקצץ 50 אחוז. המאמן יוסי אבוקסיס שוחח עם השחקנים ואמר להם: "אנחנו שמחים שהעפלנו לגמר. עשיתם לנו התקפי לב בדרך, אבל הכל בסדר. הכי חשוב שעברנו לשלב הבא".

במועדון בונים על אור דדיה לעונה הבאה, שהאריך לאחרונה את חוזהו עד 2024. שאלת המשך דרכו של בן ביטון, כך עושה רושם, תלויה בהצעות שיקבל. לאחרונה, כזכור, פרסמנו כי מכבי חיפה הביעה עניין בשחקן. לואי טאהא, שסובל מדלקת גרון, לא הגיע לאימון והוא בספק למשחק החוץ בבלומפילד מול האלופה.


ניב זריהן (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי