זדה מתלבט לגבי ההרכב: "מאמין שאפשר לנצח באשדוד"

ליאור זדה
ליאור זדה | סקציה נס ציונה, רשמי

אחרי ארבע נקודות משש אפשריות בפלייאוף התחתון, אופטימיות בנס ציונה לקראת משחק החוץ (שבת ב-20:30, ספורט3). שטרכמן זוכה לעדיפות על מאזו, בדש, היקה וכוכב נאבקים על עמדה אחת

(גודל טקסט)

כשהיא עם ארבע נקודות מתוך שש אפשרויות בפלייאוף התחתון, סקציה נס ציונה תגיע מחר (שבת) לאצטדיון הי"א לקרב הישרדות קריטי מול מ.ס אשדוד (20:30, שידור ישיר בספורט3). מוקדם יותר, קריית שמונה תפגוש את הפועל רעננה ובסקציה מייחלים לאיבוד נקודות של הצפוניים.

הניצחון האחרון על מכבי נתניה זרע אופטימיות רבה במועדון ואמונה שהישארות בליגה אפשרית עם הכדורגל החיובי שהקבוצה מציגה. המאמן ליאור זדה אמר לקראת המשחק מול האשדודים: "משחק סופר חשוב ומאתגר נגד קבוצה מצוינת וכישרונית. מעבר למיקוד ממשחק למשחק, אנחנו כבר בשלב בו מתמקדים מדקה לדקה. בכל משחק שעובר המדרגה גבוהה יותר, והמכשול מאתגר יותר. עבדנו קשה במהלך השבוע ואני מאמין בשחקנים שלי וביכולת שלהם להשיג את הנקודות מחר".

בגזרה המקצועית, שי אליאס צפוי להיעדר. מלבדו, יעמוד לרשות זדה סגל מלא ושתי התלבטויות עיקריות עומדות בפניו: האם להמשיך בחוד עם אייל שטרכמן או לפתוח עם מוסא מאזו על חשבונו, שכן הניז'רי הרשים בדקות בהן נכנס כמחליף במשחק אחרון. נראה שהארגנטינאי-יהודי מקבל עדיפות. כמו כן, שלושה שחקנים מתחרים על עמדה אחת – גיא בדש, דור כוכב ויחמיר היקה. הראשון פתח בהרכב מול נתניה ורשם את אחד ממשחקיו הטובים העונה, בעוד השניים האחרים עלו כמחליפים והצטיינו, כאשר כוכב אף כבש את שער הניצחון.

הרכב משוער: עומרי גלזר, נועם כהן, איתי עוזרי, פרנסיסקו דוטארי (דריס וויטנס), רז נחמיאס, אופק ביטון, סביין לילאי, אלעד שחף, גיא בדש (דור כוכב, יחמיר היקה), רז שטיין, אייל שטרכמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי