בן שמעון: "לא רוצים 'סרט מלחמה בית שאן 3'". זדה: "הגול השני שבר אותנו"

רן בן שמעון
רן בן שמעון | דני מרון

מאמן מ.ס. אשדוד לאחר ה-0:2 על נס ציונה: "יכולנו לגמור את המשחק הרבה יותר מוקדם, מספיק כבר עם מאבקי התחתית". המאמן המפסיד מנגד: "לא נפיל על מאזו את ההפסד, אני עדיין מאוד מאמין"

(גודל טקסט)

המחזור ה-29 של הפלייאוף התחתון הוציא שתי קבוצות ממאבק הירידה כמעט לחלוטין. את הפועל כפר סבא שסיימה ב-0:0 נגד הפועל חדרה ואחריה גם את מ.ס. אשדוד שהתגברה על התבוסה בקריית שמונה וניצחה הערב (שבת) 0:2 את סקציה נס ציונה. מנגד, הקבוצה של ליאור זדה שרשמה את הפסדה הראשון בפלייאוף התחתון, הסתבכה עוד יותר אחרי שהפער מהקו האדום גדל לשלוש נקודות, בעקבות ניצחונה של קריית שמונה על רעננה והיא יודעת שהיא תהיה חייבת לנצח במחזורים הבאים כדי להבטיח את מקומה בליגה הבכירה עונה נוספת.

מאמן אשדוד רן בן שמעון אמר לאחר המשחק: "לא הייתי פעיל ככה מגיל 17. הקבוצה של ליאור זדה מאוד מאומנת ואני חייב להחמיא לו. אני מאוד רוצה להתחיל להתעסק עם העונה הבאה. מספיק כבר עם מאבקי תחתית בסגנון 'סרט מלחמה בית שאן 3'".

עדיין לא יציבים: "רוב הזמן שיחקנו כדורגל טוב. היה אפשר לגמור את המשחק הרבה יותר מאוד. הם היו יכולים לשנות את המשחק בקלות והיה חשוב לשמור על ריכוז לאורך 90 דקות".


"לא הייתי פעיל ככה מגיל 17". רן בן שמעון (לירון מולדובן)

האם הספיק להיות בים: "עוד לא הייתי ומי שמכיר אותי יודע שאני לא מוותר על משחקים ואני הולך לשלב עוד שחקנים צעירים. אבל הכוונה היא עדיין לנצח בכל משחק".

שלומי אזולאי הוסיף: "מול ק"ש לא עשינו משחק טוב ואני חושב שעשינו שבוע אימונים מצוין בעיקר בפן המנטלי. ידענו שאם לא נעשה תוצאה טובה היום נסתבך גם. יכולנו לגמור את המשחק יותר מוקדם, אבל אני שמח על הניצחון. נבנתה פה קבוצה מאוד כישרונית. אין ספק שיש תחושה של פספוס העונה, אבל אנחנו רואים את עצמנו במקום גבוה יותר בשנה הבאה ואני שמח שהבטחנו את ההישארות בליגה. אני מרגיש בבית מהרגע הראשון ואני שמח להישאר פה".


ידענו שאם לא נעשה תוצאה טובה היום נסתבך גם". שלומי אזולאי (דני מרון)

גם המאמן המפסיד ליאור זדה דיבר: "בגדול התחלנו את המשחק לא טוב, אשדוד הרגישו בנוח והיינו רכים מדי. יכולנו להיות בפיגור 2:0 אחרי 20 דקות אבל יצאנו מזה איכשהו והיו כמה מהלכים לא רעים בחלק ההתקפי, אבל הגול השני שבר אותנו".

ההחמצה של מוסא מאזו: "במשחק שעבר הוא נכנס וניצח את המשחק יחד עם דור כוכב, היום זה היה מצב שהוא בדרך כלל מבקיע ממנו, אבל לא נפיל עליו את ההפסד".

התוצאות לרעתם: "היה לנו ברור שזה יהיה קשה, אבל אנחנו נתמקד בעצמנו וננוח קצת. אני מבטיח שניתן הכל עד הרגע האחרון, נתאושש וביום חמישי ניתן הכל. אני עדיין מאוד מאמין בנו".

"עדיין מאוד מאמין". ליאור זדה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי