בב"ש אישרו: האופציה על זריהן תפוג מחר. קלטינס סובל מקרע

ניב זריהן
ניב זריהן | מאור אלקסלסי

כפי שפורסם לראשונה בספורט1: השחקן סיים את את דרכו בבירת הנגב, בית"ר עוקבת. במועדון לא אמרו נואש לגבי אורן ביטון: "כרגע אין הסכמות, מחר נדע אם הוא ממשיך". הקשר ייעדר בתקופה הקרובה

(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע אישרו את הידיעה לפיה האופציה על ניב זריהן תפוג מחר (שני) ובהתאם לכך השחקן סיים את דרכו בקבוצה. כזכור, ביום שישי פרסמנו כי שחקן ההתקפה לא הגיע לאימון בטענה לכאבי שיניים, אך גורמים במועדון העריכו כי זאת בשל העובדה כי האופציה על השחקן תפוג ובמועדון עדיין לא הודיעו לו האם בכוונתם לממש אותה.

כזכור, עוד פורסם כאן באתר כי בית"ר ירושלים מנהלת מעקב אחר זריהן, שיהפוך להיות מחר לשחקן חופשי ויהיה רשאי להצטרף לקבוצה מהבירה ללא תמורה. במקביל, בבאר שבע עדיין לא אמרו נואש לגבי המגן אורן ביטון, שמחר מסתיימת האופציה בחוזה שלו. "כרגע אין הסכמות, אבל היינו לא רחוקים ומחר נדע האם הוא ממשיך או לא", אמרו בקבוצה.

בנושא אחר, מלבד אלטון אקולטסה הפצוע שלא ייכלל בסגל למשחק נגד מכבי תל אביב (שני, החל מ-20:40 בספורט1), גם לואי טאהא, שלא התאמן לאורך השבוע בשל כאב גרון, יחמיץ את ההתמודדות מול אלופת המדינה בבבלומפילד. שיר צדק יחליפו בהרכב. בן ביטון ומרואן קבהא יקבל ומנוחה. באשר לדוד קלטינס, לאחר בדיקת הדמייה שעבר השחקן עקב חבלה בשוק ימין בשבוע שעבר, אומת כי הוא סובל מקרע בשריר התאומים וייעדר בתקופה הקרובה. "יש לנו מספר שחקנים פצועים, אבל הסגל רחב ויש לנו מספיק שחקנים טובים", הבהיר המאמן יוסי אבוקסיס במסיבת העיתונאים.

אבוקסיס הוסיף: "חצי גמר הגביע, שחיכינו לו והתכוננו אליו רבות, כבר עבר ואנחנו חוזרים להיות מרוכזים כל כולנו במשחקי הליגה. מצפה לנו משחק חוץ מאתגר ואנו עדיין ניצבים מול המטרה להשיג את המקום השלישי. מכבי תל אביב קבוצה איכותית מאוד, חזקה ומאומנת ונצטרך לבוא מוכנים ולעשות הכל כדי להשיג תוצאה טובה".

הרכב משוער: אוהד לויטה; אור דדיה, עמית ביטון, שיר צדק, מיגל ויטור, אורן ביטון; דויד סימאו, תומר יוספי, רמזי ספורי, ז'וסוואה; בן שהר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי