הצינור: חקירה פלילית על רקע מיני מתנהלת נגד שחקן מכבי ת"א נוסף

ניידת משטרה
ניידת משטרה | דני מרון

על פי פרסום התכנית מערוץ 13, שחקן נוסף של הצהובים נחקר בעקבות חשד להפצת סרטוני מין. המתלוננת: "עשיתי דברים שהיום לא הייתי מסכימה להם בחיים", המועדון מכחיש

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי פרשיית הקטינות ושחקני מכבי תל אביב שהסעירה ועדיין מסעירה את הכדורגל הישראלי, ייתכן כי אנו עדים לפרשה נוספת במועדון הצהוב. העיתונאי אמיר שואן פרסם הערב (ראשון) בתכנית "הצינור" בערוץ 13 כי קיימת חקירה פלילית פתוחה נוספת כנגד שחקן אחר של מכבי ת"א בחשד להפצת סרטוני מין.

מערכת "הצינור", לדבריה, פנתה לבחורה אשר סרטוניה הופצו והיא כלל לא ידעה על כך ואמרה: "הכרתי אותו. היינו בקשר חברי/ידידותי. הייתי ילדה ולא חשבתי. רציתי אותו, אז הסכמתי לעשות דברים שהיום אני בחיים לא אסכים. לא ידעתי שצולמתי. רק עכשיו, כשגיליתי שהופצו סרטונים, הגשתי את התלונה. אזרתי אומץ וצפיתי בסרטון".

על פי הפרסום של אמיר שואן, נפתחה חקירה פלילית. כמו כן, בהמשך התחקיר של "הצינור" הם פרסמו בדיקת פוליגרף אשר ערכו למתלוננת, בה יצאה דוברת אמת בכל אשר נשאלה בנוגע למקרה.


קריית שלום. סערה נוספת? (אבשלום ששוני)

תגובת מכבי ת"א למערכת "הצינור" כפי שפורסמה: "אין חקירה ולא מתנהלת כל חקירה נגד 'שחקן שלישי'. מדובר בשקר נבזי. כדי להסיר כל ספק שמדובר בשקר, בעקבות הפנייה נערך בירור עם משטרת ישראל והובהר בפירוש שאין כל חקירה. באירוע שנבדק לפני כשנה, אותו שחקן לא היה חשוד ושמו שורבב לעניין בטעות. עניין זה הובהר לשחקן במפורש וכאמור, אין נגדו כל חקירה".

תגובת משטרת ישראל למערכת "הצינור": "חקירת המקרה עודנה מתנהלת בימים אלו וטרם הושלמה. עם סיומה יועבר תיק החקירה לעיון והחלטת הפרקליטות כמקובל. מטעמי צנעת הפרט לא נפרט מעבר לכך, אולם נציין כי משטרת ישראל מכירה בהשלכות הנלוות למעשים מעין אלו ופועלת לאכיפה וחקירה של הנושא תוך ביצוע מגוון פעולות חקירה ושימוש באמצעים טכנולוגיים שונים בכדי להגיע לחקר האמת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי