קלטינס וב"ש סיכמו: ייצא להשאלה אם ימצא קבוצה בחו"ל

דוד קלטינס
דוד קלטינס | דני מרון

השחקן, שרוב כרטיסו יהיה שייך לבית"ר בעונה הבאה, חתם על מתווה מעניין. גם בירושלים מעדיפים שלא יישאר בארץ מחשש שמניותיו יירדו. ויטור קיבל הצעה מאזור המפרץ הפרסי

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע מקווים להקטין הערב את הפער מבית"ר ירושלים במאבק על המקום השלישי, כאשר יתארחו בבלומפילד אצל מכבי תל אביב (שני, 20:40 בספורט4). הקבוצה של יוסי אבוקסיס תערוך רוטציה מסוימת בהרכב כדי לא לסכן את השחקנים והבוקר גם הצטרף לרשימת הנעדרים החלוץ אנתוני וארן, שהתלונן בימים האחרונים על חולשה, נבדק על ידי רופא המועדון והוחלט כי יישאר תחת השגחה.

שחקן נוסף שלא ייכלל בסגל הוא דויד קלטינס, שאתמול התברר כי הוא סובל מקרע בשריר התאומים ולא ברור האם יחזור לשחק העונה. לספורט1 נודע כי הקשר, שרוב כרטיסו יהיה שייך לבית"ר ירושלים בעונה הבאה, חתם על הסכם עם הפועל באר שבע לפיו יוכל להשתחרר בהשאלה לחו"ל והשחקן בוחן את האפשרות הזאת. גם בבית"ר, אגב, מעדיפים שקלטינס ישחק בקבוצה אחרת. העובדה שאינו נחשב לשחקן הרכב קבוע אצל אבוקסיס מעוררת בבירה מחלוקת. אם ימשיך לשבת על הספסל מניותיו יירדו ומשה חוגג יפסיד מכך.

ועוד בבירת הנגב, הבלם מיגל ויטור קיבל הצעה מערב הסעודית ומקבוצה נוספת באזור המפרץ הפרסי, אך ההצעות לא רלוונטיות כרגע בגלל התפרצות נגיף הקורונה. בהמשך יתברר האם יעזוב את המועדון לטובת הצעה כספית גבוהה יותר. כזכור, סעיף בחוזהו שלו מקנה לו אפשרות לעשות זאת ללא אישור. במועדון אישרו גם כי ז'וסוואה עשוי להימכר אם תגיע הצעה עליו. שיחה נוספת נערכה עם נציגי אורן ביטון בניסיון להגיע לסיכום. יחד עם זאת, לגבי ניב זריהן שלא הופיע לאימון ביום שישי כבר התקבלה החלטה – האופציה בחוזה שלו לא מומשה והוא יעזוב. מרואן קבהא סירב לקיצוץ אחרי פגישה עם אסי רחמים.


ההצעות לא רלוונטיות כרגע, אבל מה יהיה בהמשך? מיגל ויטור (דני מרון)

"מכבי תל אביב תרצה לשדר הערב עסקים כרגיל, להוכיח שהמשבר הזה לא מפריע לה לקחת אליפות. אנחנו ננסה לקלקל לה את התכניות", אמר שחקן בקבוצה לאחר האימון אתמול. בהמשך לסאגה הנוגעת לעתידם של חלק מהשחקנים שעתיד לעזוב עוד השבוע, במועדון מקווים שהקבוצה תגיע לאירופה ובהתאם לכך תקציב שכר השחקנים שלה יגדל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי