גיא צרפתי עשוי להצטרף לברק בכר במכבי חיפה

ברק בכר, גיא צרפתי
ברק בכר. צפוי להביא איתו את גיא צרפתי | דני מרון

במועדון ממתינים להחלטתו של יעקב שחר ומעריכים שאם הנשיא יבחר באפשרות להחליף את בלבול באקס ב"ש, שחקן העבר יגיע איתו על חשבון גרובס. מחר: שועה יתייצב לוועדת משמעת

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ארבעה משחקים בפלייאוף העליון הסתיימו ומכבי חיפה כואבת את העובדה שהיא עדיין ללא ניצחון. לפתיחת הפלייאוף הגיעו הירוקים במינוס שש נקודות בלבד מהמוליכה, אולם מכבי תל אביב כבר ביתרון 11 נקודות וזה עוד לפני שהיא שיחקה המחזור – תפגוש הערב בביתה את הפועל באר שבע (שני, 20:40 בספורט1).

זו גם הסיבה שבקבוצה כבר חושבים על העונה הבאה ובמועדון מחכים להחלטת נשיא הקבוצה, יעקב שחר, לגבי זהות המאמן הבא – כשנראה כי ההתלבטות היא אם למנות את ברק בכר או לתת הזדמנות נוספת למרקו בלבול. ההערכה היא ששחר יבחר באופציית בכר וזאת מתוך מחשבה כי תחתיו תוכל הקבוצה להיאבק על האליפות מול מכבי תל אביב. אם בכר יקבל את התפקיד, צפוי רוב הצוות המקצועי להתחלף והדבר נוגע בעיקר למאמנים האנגליים, נייל קלארק ופול גרובס שעל פי ההערכה יוחלפו בנשיו של בכר. מי שעשוי להגיע עם בכר הוא גיא צרפתי, שהצטרף בקיץ לצוות של הפועל באר שבע כעוזר המאמן ועזב עם בכר.

בנושא אחר, במועדון מתכוונים להעמיד מחר את החלוץ ירדן שועה לוועדת משמעת וזאת בתנאי שהאחרון יחלים מדלקת החניכיים ממנה סובל ובגללה גם שוחרר אתמול מהאימון. בקבוצה אומנם היו כאלה שציינו כי שועה הוא לא השחקן היחיד שהפר בידוד בתקופה האחרונה, אך הביעו כעס כי עשה זאת רק כדי ללכת למסיבת בריכה המונית. ההערכה כי שועה ייקנס בסכום המקסימלי שמותר על פי התקנון.


צרפתי ובכר. בעונה הבאה יחד בכרמל? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי