יו"ר נעמת: "המשחק של מכבי ת"א הוא הזדמנות להעביר מסר"

מכבי תל אביב
מכבי תל אביב | פרטי

לקראת המשחק הערב בבלומפילד מול הפועל ב"ש (החל מ-20:15 בספורט4), חגית פאר העבירה מסר לראשי המועדון ששחקניו חשודים בעבירות מין בקטינות: "הופכים את הקורבנות לכאורה לנאשמות, קולכם חשוב"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

יומיים אחרי שמכבי תל אביב הודיעה על הוצאת הכדורגלנים החשודים ב"פרשת הקטינות" לחופשה זמנית והם כמובן ייעדרו מסגל הקבוצה הערב נגד הפועל באר שבע (החל מ-20:15, ישיר בספורט4) ויממה אחרי שהשניים התייצבו לחקירה בחשד לעבירות מין בקטינות ושוחררו בערבות עצמית, היום התייחסה להתנהלות המועדון יו"ר נעמת, חגית פאר.

העומדת בראש תנועת הנשים ניצלה את העובדה שהקבוצה תשחק הערב בבלומפילד כדי להבהיר: "הזדמנות לראשי הקבוצה ולשחקנים להעביר מסר ברור של גינוי הנאצות וההכפשות נגד הקטינות. הנהלת הקבוצה גילתה אחריות כשהחליטה על השעיית השחקנים עד לתום חקירת המשטרה בנושא, אך בה בעת יש מי שגם כעת הופכים את הקורבנות לכאורה לנאשמות. אין לי ספק שההנהלה והשחקנים אינם שותפים ואינם תומכים בתופעות האלו ודווקא בשל כך קולם כה חשוב. ההכפשות והנאצות הן מסר מזעזע ומסוכן לבנות במצבן שחלילה תמצאנה עצמן בסיטואציה דומה לזו שלכאורה התרחשה כאן.

"בימים האחרונים מופצים בוואטסאפ וברשתות החברתיות פרטים, לכאורה, אודות הקטינות – בחלק מהמקרים מדובר בפייק ניוז מוחלט, אך הדבר משמש לאיומים, נאצות והכפשות המכוונים כלפי הקטינות. מדובר במעשים המנוגדים לחוק – במקביל לקריאתנו למשטרת ישראל לאתר את אותם פושעים ולמצות עמם את הדין, אנו קוראים לראשי מכבי תל אביב להמשיך ולהעביר מסר ערכי חשוב נגד אותן תופעות. לא רק המבחן הפלילי חשוב בפרשה הזאת אלא גם המצפן הערכי של כולנו כחברה. אני חוששת לבריאותן הנפשית של אותן בנות שעוברות גיהנום שאני לא מאחלת לאף אחד". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי