חוגג לשחקני בית"ר: "אני והצוות המקצועי מדברים כל יום, היחסים טובים"

יוסי בניון, משה חוגג
יוסי בניון, משה חוגג | דני מרון

הבעלים הגיע לאימון בבית וגן והבהיר: "אסור לכם לאבד את המקום השלישי, אין שום סיבה שזה יקרה. אנחנו לא מתחרטים על אף שחקן שהגיע". בן חיים זוכה לשבחים: "חייב להישאר"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים, הגיע הבוקר (שני) לאימון הקבוצה בבית וגן ושוחח עם השחקנים על רקע הפרסומים לפיהם רוני לוי עשוי שלא להמשיך בעונה הבאה ומערכת יחסים שגורמת גם למנהל המקצועי יוסי בניון לשקול את עתידו.

"אני מצפה מכם להיות הרבה יותר חזקים, הרבה יותר מחויבים. אני חושב שהפוטנציאל שלכם הוא הרבה יותר גבוה. אסור לכם לאבד את המקום השלישי, אין שום סיבה שזה יקרה", פתח חוגג את השיחה, "זה הולך להיות קשה, אבל אתם חייבים להתחיל ולנצח משחקים. הפוטנציאל של הקבוצה הזאת והיחסים בתוכה הם אדירים.

"אנחנו לא מתחרטים על אף שחקן שהגיע לכאן. האווירה בחדר ההלבשה היא מצוינת, וזה בזכות מי שאתם כאנשים", אמר חוגג והוסיף "בניגוד לכל המשתמע, מערכת היחסים בינינו היא טובה. הצוות המקצועי ואני מדברים וכל ההחלטות מתקבלות במשותף". לאחר מכן דיבר מאמן הקבוצה, רוני לוי, עם השחקנים, בנוכחות הבעלים והמנהל המקצועי, יוסי בניון. 

לאחר מכן, בזמן שהקבוצה המשיכה בהכנות לקראת הפועל חיפה (רביעי, 20:00 בספורט3), ערכו אימון אישי הפצועים אור ואקנין ומיכאל אוחנה. הפיזיותרפיסט עמי מלכה עבד עם השניים לאורך זמן רב באימון, כשהם סוחבים משקולות תוך כדי ריצה, עובדים על שיפור הנגיעה בכדור, ומקנחים בסלאלומים ובעיטות לשוערי הקבוצה, נתנאל דלויה ורוי ששון. אוחנה אף אמר לאתר הרשמי לאחר מכן: "ישתבח שמו לעד, איזה כיף. כמה התגעגעתי לרוץ ולעשות אימונים קשים. אני בטוח שזה עוד שלב בהחלמה ואמשיך לעבוד קשה בשביל זה".


בניון וחוגג, הבוקר באימון (באדיבות בית"ר ירושלים)

בנושא אחר: שחקני בית"ר ירושלים תומכים בטל בן חיים. הבלם שמסיים חוזה בתום העונה זכה לעידוד מכיוון חבריו לקבוצה לאחר המשחק מול מכבי תל אביב. דן איינבינדר, אופיר קריאף, עידן ורד, תמיר עדי, איתמר ניצן ושחקנים נוספים ניגשו לבלם בסיום המשחק ואמרו לו: "אתה הבלם הכי טוב בישראל. קצת דקות משחק ואין בלם יותר טוב ממך בליגה". בקבוצה סיפרו כי בן חיים התרגש מהמחווה.

לאחרונה פרסמנו כי הוא צפוי לעזוב את בית"ר ירושלים, אולם היכולת שלו בשני המשחקים האחרונים, אומרים השחקנים, חייבת לגרום לראשי המועדון ל"חישוב מסלול מחדש". חלק מהשחקנים ניגש בסיום המשחק לבן חיים ואמר לו: "לא ברור למה בבית"ר לא משאירים אותך. יש פה משהו שאנחנו לא יודעים?". בן חיים הסכים לוותר על שכרו בחודש האחרון ומסתפק בשכר מינימום, זאת על מנת שתהיה אפשרות לבטח אותו.


בן חיים. השחקנים בצד שלו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי